پشت پرده حمایت آزمون از اسکوچیچ: سفیر برند فروشگاه زنجیره ای!

پشت پرده حمایت سردار آزمون از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک قرارداد تبلیغاتی با یک فروشگاه زنجیره ای است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گفته می شود سردار آزمون که در بین 2 نیمه بازی ایران و الجزایر از اسکوچیچ عصبانی شده و حتی بر سر او فریاد کشیده و تهدید به کناره گیری از تیم ملی کرده است در قامت اصلی ترین حامی این روزهای اسکوچیچ، بازیکنان را به حمایت از سرمربی تیم ملی دعوت کرده است.

اما چرا آزمون در قامت حامی تازه اسکوچیچ عرض اندام می کند؟ کاربران توییتر می گویند او به تازگی یک قرارداد تبلیغاتی با یک فروشگاه زنجیره ای که از نام های معروف فروشگاهی در کشورهای جنوب شرقی آسیا هم هست، بسته است و این قرارداد را از قضا، مدیربرنامه های اسکوچیچ برای او ترتیب داده است و همین مساله باعث بروز دوستی های تازه حداقل در بعد تبلیغاتی شده است، به عبارتی سردار، سهم العمل مدیر برنامه های اسکوچیچ را با حمایت از سرمربی مورد نظر این شخص به جای آورده است.

بلافاصله در فضای مجازی، کنایات و نیش هایی متوجه سردار آزمون شده است، سردار که از نتیجه گیری تیم ملی و اعتماد به مجموعه فنی حرف زده است و در قامت بزرگتر تیم ملی وعده درخشش در جام جهانی داده با این کنایات در توییتر مواجه شده است که فلانی تو اول، مسئولیت های تازه خود در خارج از کشور را به گردن بگیر تا بعد برای تیم ملی تصمیم سازی کنی!

بیشتر بخوانید:

اقدام‌جالب ۲ ملی‌پوش در جلسه با سران دولت!
واکنش بازیکنان تیم ملی به احتمال تغییر اسکوچیچ +عکس
همه چیز از شایعات برکناری سرمربی تیم ملی/ مخالفت با حضور دایی به جای…

انتهای پیام/