استقلالِ ساپینتو تهاجمی‌تر از تیمِ مجیدی خواهد بود

یارگیری استقلال در نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر ریکاردو ساپینتو یک پیام واضح برای همه مدعیان این فصل دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آبی‌ها قرار است با استفاده از بازیکنان سرعتی و تهاجمی به مراتب نسبت به فصل گذشته که عنوان قهرمانی را به دست آوردند، هجومی تر و زهراگین تر در خط حمله بازی کنند.

جذب رضا میرزایی برای بازی در جناح راست بعلاوه محمد محبی در کنار کوین یامگا با حضور صالح حردانی و حتی سبحان خاقانی می‌تواند از سمت راست آبی پوشان جناحی پویا، رونده و حمله‌ور بسازد که به خوبی توان خلق موقعیت را دارد. آبی‌ها در سمت چپ هم با در اختیار داشتن جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی شرایط خوبی دارند و قرار است محمد نادری هم به آنها اضافه شود تا تعادل بین دو جناح چپ و راست حفظ شود.

حفظ آرمان رمضانی و ارسلان مطهری از مهاجمان فصل گذشته لیگ و اضافه کردن سجاد شهباززاده و کاوه رضایی با حضور کوین یامگا می‌تواند چهره‌ای خطرناک از خط حمله آبی پوشان بسازد. به خصوص که پشت سر این نفرات بازیکن تکنیکی و خلاقی مثل عزیزبک آمانوف حضور دارد و قدری با فاصله تر هم یک پاس دهنده شش‌دانگ مثل مهدی پور بازی می‌کند.

استقلال فصل گذشته با اینکه بهترین عملکرد را در کارهای تدافعی داشت و همین عملکرد فوق‌العاده آنها باعث شد تا با کمترین گل خورده در تاریخ رقابتهای لیگ برتر و بدون شکست قهرمان این مسابقات شوند، در فاز تهاجمی خیلی زهراگین نبود و اغلب پیروزی‌های این تیم هم با حداقل گل به دست می‌آمد.

به نظر می‌رسد ساپینتو قصد ساخت استقلالی به مراتب تهاجمی‌تر از تیم فصل قبل دارد و جذب مهره‌های زیاد در فاز تهاجمی این فرضیه را ایجاد می‌کند که چه بسا در فصل جدید باید شاهد تیمی تهاجمی‌تر و گلزن تر نسبت به فصل قبل باشیم.

انتهای پیام /