واکاوی دلایل تعلل باشگاه پرسپولیس در جذب مهاجم

باشگاه پرسپولیس هر چه در همان ابتدای راه در جذب بازیکن موفق عمل کرد رفته رفته در جذب مهمترین نقطه ضعف این تیم یعنی در خط حمله عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هر مهره ای که یحیی گل محمدی دست روی آن گذاشت به دلایلی توسط باشگاه جذب نشدند. این باشگاه که چند روزی با سجاد شهباززاده مذاکره کرده و حتی به توافقاتی هم رسیده بودند ناگهان این بازیکن را از دست دادند.

این باشگاه همچنین در مذاکره با شهیم همین تعلل را انجام دادند و این بازیکن در نهایت راهی گل گهر شد.

مسئولان پرسپولیس در مورد منشا هم همین قدر منفعلانه رفتار کردند و در حالی که با منشا تا پرداخت 340 هزار دلار هم به توافق رسیده بودند اما ناگهان در روند مذاکرات با این بازیکن دچار تعلل شدند و در نهایت باشگاه مس رفسنجان این بازیکن را جذب کرد.

این باشگاه بیش از یک ما هم هست که درگیر جذب کاسیانوی برزیلی است و معلوم نیست روند جذب این بازیکن چرا این قدر طولانی شد که چندین مدیربرنامه برای حضور این بازیکن 33 ساله دست به کار شده اند و این روزها مدام اخبار متناقضی بابت خواسته های این بازیکن به گوش می رسد.

درحالی که روند جذب مهاجم در پرسپولیس متوقف شده سرمربی سرخ ها نام یکی دو بازیکن خارجی دیگر هم برای تقویت خط حمله تیمش به باشگاه داده اما فعلا که هیچ خبری از این باشگاه بابت جذب این نفرات نیست و معوم نیست چرا مسئولان این باشگاه در جذب نفرات مورد نیاز گل محمدی در این پست زمان را از دست می دهند و حتی این شائبه وجود دارد که آیا عوامل یا کسانی نمی خواهند این نفرات جذب شوند؟

انتهای پیام /