گل محمدی: رئال مادرید با لقب کهکشانی نابود شد

شما لطفا بروید، تحقیق کنید و ببینید چه بازیکنانی در دو، سه سال اخیر از پرسپولیس جدا شده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: کدام کهکشانی؟ ما بازیکنان خوبی در چند پست خریدیم که می توانند به پرسپولیس کمک کنند اما دادن لقب کهکشانی یا کهکشانی ها اصلا و ابدا درست نیست. شما اگر دقت کرده باشید، تیم های رقیب هم خریدهایی در پست های مختلف انجام داده اند. شاید پرسپولیس یک مقدار زودتر شروع کرد و این تصور به وجود آمد که تیم ما کهکشانی است در حالی که این طور نیست.»

وی افزود: شما لطفا بروید، تحقیق کنید و ببینید چه بازیکنانی در دو، سه سال اخیر از پرسپولیس جدا شده اند. ستاره های بزرگی از تیم رفته اند و ما این فصل برای پر کردن جای خالی آنها خرید کرده ایم. بازیکنان خوبی هم خریده ایم که در تمرینات و بازی های دوستانه عالی ظاهر شده‌اند. گروهی هم از قدیم بودند که امروز با باانگیره فراوان به تیم کمک می‌کنند اما این لقب و حرف‌های این چنینی بار روانی اضافه به تیم وارد می‌کند.

سرمربی پرسپولیس گفت: فوتبال‌دوستان به خوبی به خاطر دارند که حدود ۲۰ سال پیش همین القاب به خاطر خرید فیگو، رونالدو، زیدان و … به رئال مادرید داده شد، اما در نهایت چه شد؟ این تیم پس از یک قهرمانی اروپایی و لالیگا، سه سال متوالی اگر اشتباه نکنم نتوانست جام بگیرد و نابود شد! تازه ان تیم واقعا کهکشانی بود و ابرستاره‌های دنیای فوتبال را خریده بود. بنابراین چنین بحث‌هایی در خصوص پرسپولیس جالب نیست.

گل محمدی گفت: شما می‌‌دانید ما هنوز مهاجم می‌خواهیم و نتوانستیم این ضعف خود را در فصل گذشته مرتغع کنیم و دیگر هم نمی‌خواهم به آن بپردازم اما امیدوارم زودتر بتوانیم در این بخش پرسپولیس را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید:
گولسیانی: سلیقه یحیی گل محمدی به من نزدیک است
گل محمدی به دنبال جذب مسی یا رونالدو؟!
گل محمدی لیست خرید جدید داد

انتهای پیام /