راز تعلل در اعلام رای شکایت ویلموتس مشخص شد

هوشنگ نصیرزاده عصر دوشنبه پس از پایان مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرعه کشی در فوتبال ایران نیمه مکانیزه است، دلیل این اتفاق عدم امکانات است. همشه باید یک تیم از استان بیرون برود و یک تیم در داخل استان بماند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نصیر زاده افزود: اگر باشگاه‌ها بدهی دارند به خاطر این است که تغذیه مالی نمی‌شوند، حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی اسپانسر و فروش محصولات برای آنها وجود خارجی ندارد و سودی به آنها نمی‌رسد.

سرپرست کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: سازمان لیگ بعد از مجمع باید تغییراتی داشته باشد، عدم برگزاری مجمع هم به دلیل شرایط اساسنامه‌ای بود. دو نفر هستند که یکی نماینده رئیس فدراسیون فوتبال است، قنبرزاده و درودگر هستند و از طرف دیگر در آینده این اتفاق رخ خواهد داد. چالش‌هایی هم بین باشگاه استقلال و هیأت رئیسه سازمان لیگ وجود دارد و ممکن است اظهارات وی مربوط به این موضوع هم باشد.

نصیرزاده تصریح کرد: دو میلیون یورو بیش از مبلغی بوده که در آن زمان برای ویلموتس واریز شده است، این پول برای زمان کارکرد ویلموتس و دستیارانش بود. ویلموتس به این پول دست زده و ۳۰ هزار یورو هم برداشته و هم موضوع برای داوران CAS سوال ایجاد کرده است.

وی گفت: پنج روز دیگر دادگاه عالی ورزش رای نهایی خود را صادر خواهد کرد. برخی می‌گویند که رای اعلام شده و فدراسیون آن را نگه داشته است که این موضوع درست نیست. پولی که برای زراعت بانک واریز شده برای ویلموتس و دستیارانش بوده است.

بیشتر بخوانید:
هوشنگ نصیر زاده: جو حاکم بر رسانه های ورزشی تهران پرسپولیسی است
نصیرزاده: زنوزی در چین زندگی می کرد محاکمه می شد
نصیرزاده: گل استقلال مصداق بازی ۱۲ نفره نیست

انتهای پیام//