وینیسیوس: قهرمانی در ژن رئال است

مهاجم برزیلی رئال مادرید از روزهای خاص خود با پیراهن این تیم گفت. او تاکید کرد که تیمش به دنبال شکست آینتراخت فرانکفورت و قهرمانی در سوپر جام اروپاست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از EFE، وینیسیوس جونیور فصل رویایی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت. این مهاجم برزیلی سهم به‌سزایی در دو قهرمانی رئالی‌ها داشت به ویژه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که تک گل رئال را در فینال به ثمر رساند.

او گفت: هدف ما در رئال پیروزی در هر بازی است. خود را آماده فصل جدید می‌کنیم و در نخستین محک جدی باید در سوپر جام به میدان برویم. بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم و می‌خواهیم نخستین جام خود را در فصل جدید به دست آوریم.

وینیسیوس ادامه داد: قهرمانی در ژن رئال وجود دارد. این تیم همواره پیروز بازی های بزرگ بوده است و این روند ادامه خواهد داشت. ما بازیکنانی داریم که خیلی خوب پیروزی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بلد هستند.

او درباره گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: احساس استثنایی و ویژه‌ای بود. فقط بازیکنانی که چنین چیزی را تجربه کرده اند می‌دانند که من چه می گویم. احساسی وصف ناشدنی است و واقعا توضیح دادن درباره آن غیر ممکن است.

وینیسیوس در پایان گفت: من فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید تجربه کردم و دو جام کسب کردم. قهرمانی با سرشناس‌ترین تیم جهان و در مهم‌ترین مسابقه، لحظه بسیار خاص و مهمی است که من آن را تجربه کردم. در فصل‌های کمی قهرمانی در دو جام را با هواداران خود جشن گرفتیم و لحظات فراموش نشدنی را رقم زدیم. امیدوارم که باز هم چنین روزهای را با رئال تجربه کنم.

رئال مادرید برای برگزاری اردوی تابستانی راهی آمریکا شده است. شاگردان آنچلوتی در دیدار برابر بارسلونا شکست خوردند و خود را آماده بازی دوستانه برابر کلوب آمریکا مکزیک می کنند.

انتهای پیام/