سیر تا پیاز گزینه‌های پرسپولیس برای خط حمله پرسپولیس

قبل از پایان فصل گذشته یحیی به باشگاه اعلام کرده بود که سجاد شهباززاده گزینه اول وی برای تقویت خط حمله است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سجاد نیز از ابتدا اعلام کرده که برای وی استقلال ارجح‌تر است و اول منتظر پیشنهاد استقلال خواهد ماند هر چند که سجاد پاسخ تماس‌های پرسپولیس را یکی در میان می‌داد.

در کنار سجاد،کاسیانو اولویت خارجی یحیی بود که در بدو مذاکرات توافق شده بود ۳۰۰ هزار دلار برای رضایتنامه و ۳۰۰ هزار دلار برای دستمزد وی پرداخت شود،سپس بازیکن اعلام کرد علاوه بر ۳۰۰ تا،۵۰ هزار دلار نیز نقد در ابتدا می‌خواهد…درخواست‌های جدید کاسیانو مبنی بر پرداخت ۱۰۰ هزار دلار به ایجنت‌ها و اجاره ویلا در خیابان فرشته و … باعث شد تا در نهایت خود یحیی قید جذب این بازیکن را بزند.

در ادامه یحیی نام چند گزینه تحت قرارداد از سری بی برزیل به باشگاه معرفی کرد که در نامه‌نگاری‌ها مشخص شد مبلغ رضایتنامه آن‌ها مبالغی همچون ۱ الی ۲ میلیون یورو می‌باشد.
اغلب این بازیکنان مهاجمان در کورس آقای گلی یا جوان و آینده‌دار و تحت قرارداد با باشگاه‌های خودشان بودند،در واقع گزینه‌هایی از سوی یحیی معرفی شده بود که امکان جذب آن‌ها باتوجه به بودجه معقول ۵۰۰ هزار دلاری باشگاه،وجود نداشت.

با این وجود چندین گزینه از سوی مدیران باشگاه که سابقه بازی در لالیگا،بوندس لیگا و لیگ‌های معتبر اروپایی را داشتند به یحیی معرفی کرد اما گل‌محمدی اصرار بر جذب بازیکن برزیلی داشت به طور مثال مهاجمی ۲۳ ساله که باشگاهش ۱ میلیون و بازیکن هم ۵۰۰ هزار یورو درخواست داشتند.

با این تفاسیر امکان جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی وجود نداشت چرا که لیست وی متشکل از بازیکنانی است که در وهله اول مشخص است که باشگاه توان مالی جذب آن‌ها را ندارد چرا که همه این بازیکنان تحت قرارداد بودند.

علاوه بر این یحیی تمام گزینه‌های آزادی که باشگاه به وی معرفی کرد را پس زد و اعلام کرد که بازیکن برزیلی و دونده دوای درد تیمش است و به نظر می‌رسد اگر روزی نام بازیکنان پیشنهادی باشگاه علنی شود،باید به برخی مسائل شک کرد.

انتهای پیام /