منچستر یونایتد مسئول اصلی مصدومیت پوگبا از نگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس، منچستر یونایتد را مقصر اصلی مصدومیت پل پوگبا عنوان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از فوتبال ایتالیا، پل پوگبا بار دیگر از منچستر یونایتد جدا شد و این بارهم او یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد به این امید که بتواند دوباره با بیانکونری‌ها به روزهای اوج برگردد.

پوگبا اما در یوونتوس با بدشانسی مواجه شد. او در اردوی آمریکا از ناحیه مینیسک مصدوم شد و مجبور شد که به ایتالیا برگردد تا مورد معاینه بیشتر قرار گیرد.

باشگاه یوونتوس بر این باور است که کم کاری باشگاه منچستر یونایتد در مداوای پوگبا باعث شده است تا این بازیکن دوباره مصدوم شود.

سایت فوتبال ایتالیا نوشت: پوگبا پیش از این هم در منچستر یونایتد چنین مشکلی را داشته است اما تعلل باشگاه انگلیسی در درمان او باعث شده دوباره این مصدومیت عود کند و به همین خاطر یوونتوس باشگاه منچستر را مسئول آسیب دیدگی دوباره پوگبا می داند.

پوگبا در دوره نخست حضورش در یوونتوس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و در نقش یک فوق ستاره ظاهر شد اما در بازگشت به منچستر یونایتد نتوانست انتظارات را برآورده کند و آسیب دیدگی های پیاپی او هواداران یونایتد را ناامید و عصبی کرد. او در بازگشت به یوونتوس هنوز برای تیم به میدان نرفته است و پیش بینی می شود که دو ماه از میادین دور باشد.

یوونتوس با خریدهای خوبی که در تابستان داشته است امیدوار است که به دو فصل ناکامی خود در سری A پایان دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد البته این تیم با اوج گیری اخیر میلان و اینتر کار راحتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

پوگبا رکورد مصدومیت‌هایش در منچستر را می‌شکند؟
شوک به یوونتوس ؛ پوگبا نیامده مصدوم شد
بارزالی: یوونتوس با پوگبا و دی‌ماریا دوباره «بزرگ» می‌شود

 

انتهای پیام/