نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال استقلال ۰ – 2 سپاهان+فیلم

دو تیم فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رقابت های بیست و دومین لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،

بازی از هفته اول بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
جمعه: 21/05/1401 ؛ ساعت: 19:00
ورزشگاه: آزادی تهران / بدون تماشاگر 

تیم داوری:
بیژن حیدری، علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر، یاسر همرنگ
ناظر: محمدرضا فلاح

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده و کوین یامگا

 

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محد علی‌نژاد، شهریار مغانلو

لحظات حساس:

دقیقه 15: یک ربع نخست بازی بدون اتفاق خاصی دنبال شد و تنها در این لحظه شوت رضا میرزایی پس از برخورد به مدافعین سپاهان روی تور دروازه فرود آمد. کرنر ارسالی را نیز مظاهری دفع کرد.

دقیقه 25: ارسال بازیکنان استقلال از سمت راست به روی دروازه به بدن فرشاد احمد زاده برخورد کرد که آبی پوشان و در صدر آنها ریکاردو ساپینتو معتقد به خطای پنالتی بودند که داور با آنها هم نظر نبود.

دقیقه 39: شوت رضا میرزایی کم جان بود و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45: مهمترین اتفاق بازی در نیمه اول در ثانیه های پایانی رخ داد. یک ضربه ایستگاهی برای سپاهان به دست آمد. شوت راه دور نورافکن را حسینی به صورت ناقص دفع کرد و در ادامه توپ در بهترین شرایط ممکن مقابل فرشاد احمدزاده قرار گرفت که حسینی با یک دبل سیو دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد.

نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

دقیقه 53: حرکت تند و تیز محمد علی نژاد از سمت چپ و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه، توپ به یاسین سلمانی رسید و این بازیکن با ضربه ای بغل پا و فنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 57:  پاس دیدنی مسعود ریگی به رامین رضاییان رسید و استارت تند و تیز این بازیکن از زمین خودی منجر به فرصتی فوق العاده برای این بازیکن شد و شوت او پس از برخورد به پای روزبه چشمی وارد دروازه شد تا اصفهانی ها خیلی زود اختلاف را بیشتر کنند.

دقیقه 65: ضربه ارسلان مطهری را رشید مظاهری با واکنشی به موقع دفع کرد.

دقیقه 84: ارسال یک توپ به روی دروازه با سرنگونی آرمان رمضانی همراه شد که حیدری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ادامه نیز شوت رضاوند از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: یک فرصت خوب روی ضد حمله برای سپاهان به دست آمد که شوت حسینی از بالای دروازه به بیرون رفت.

این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/