بازی‌های کشورهای اسلامی/صعود خدابنده، نورالهی و بخشی به نیمه نهایی

رقابت‌های تکواندو بازی‌های کشور‌های اسلامی امروز در قونیه ترکیه در جریان است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  نتایج و برنامه نمایندگان ایران به این شرح است:‌
در آخرین روز از مسابقات تکواندو کشور‌های اسلامی علیرضا نادعلیان جویباری در وزن مثبت ۸۷ در حالی که ۷ – ۰ جلو بود، اسلام بازار از فلسطین را در اواسط راند اول ناک اوت کرد تا به دور دوم راه یابد.
ضربه سنگین وارد شده باعث شکستن دندان و آسیب جدی بر گردن حریف شد به طوریکه تیم پزشکی مستقر در سالن خیلی زود با برانکارد نماینده فلسطین را به خارج از سالن انتقال دادند.
علیرضا جویباری نادعلیان در وزن مثبت ۸۷ با شکست رجب آف ازبکستانی طی دو راند مبارزه نفس گیر و مهیج حریف قدرتمند خود را شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد.
در این وزن ۱۳ تکواندو کار حضور دارند.

امیر محمد بخشی نماینده وزن منهای ۷۴ کیلو گرم مردان که در آن ۱۸ تکواندو کار حضور دارند بعد از استراحت در دور نخست موفق شد وان دیجک از سورینام را طی دو راند مبارزه شکست دهد و به دور بعد راه یابد.
اما در وزن منهای ۷۴ کیلو گرم مردان امیر محمد بخشی موفق شد طی دو راند مبارزه عمر الهلو از اردن را شکست دهد تا ضمن صعود به یک چهارم نهایی برنزش مسجل شود.
در این وزن ۱۸ تکواندو کار حضور دارند.

در مسابقات امروز اکرم خدابنده، نماینده وزن مثبت ۷۳ در همان ثانیه های ابتدایی در حالیکه ۴ – صفر جلو بود با یک ضربه موندولیو به حریف باعث شد تا در ادامه سارا الحاج اردنی از ادامه مسابقه انصراف دهد تا نماینده کشورمان ضمن صعود به دور یک چهارم نهایی مدال برنزش قطعی شود.

سیده نرگس نورالهی نماینده وزن منهای ۶۲ بانوان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کوتوبالی از چاپ را طی دو راند مبارزه شکست داد تا ضمن صعود به یک چهارم نهایی برنزش مسجل شود.
در این وزن ۱۲ تکواندو کار حضور دارند.

مردان
۸۰- کیلوگرم:
مهران برخورداری در دور اول تیمو ابراهیما از گینه ر ا برد و در دور یک چهارم نهایی از سد رحیم عادل خانوف از قزاقستان گذشت، اما در نیمه نهایی ۱ – ۲ مغلوب سکرت سالایف از ازبکستان شد و به مدال برنز رسید.
۸۷- کیلوگرم:
علی احمدی پس از استراحت در دور اول، در دور یک چهارم نهایی از سد نیکیتا رافالوویچ از ازبکستان گذشت. سپس در نیمه نهایی برابر طا‌ها بیچر از ترکیه برنده شد و در فینال ۲ – ۱ از سد فهد صبیحی از اردن گذشت و قهرمان شد.

زنان:
۷۳- کیلوگرم:
زهرا پوراسماعیل در دور یک چهارم نهایی در مصاف با سوده یارن از ترکیه شکست خورد و حذف شد.

پیش از این در بخش مردان و در وزن ۵۴- کیلوگرم مهدی حاجی موسایی و در ۶۳- کیلوگرم محمد صادق دهقانی به مدال برنز رسیدند و در وزن ۵۸- کیلوگرم حسین لطفی قهرمان شد و در ۶۸- کیلوگرم دانیال بزرگی در دور یک چهارم نهایی حذف شد.
در بخش زنان و در وزن ۵۳- کیلوگرم ناهید کیانی قهرمان شد، در وزن ۴۹- کیلوگرم غزل سلطانی و ۶۷- کیلوگرم زینب اسماعیلی ۲ مدال نقره گرفتند و در وزن ۵۷- کیلو نسترن ولی زاده به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید:

بازی‌های کشورهای اسلامی/ صعود تیم هندبال ایران به نیمه‌نهایی
بازی های کشورهای اسلامی/ تیم میکس تراپ ایران به فینال نرسید
بازی های کشورهای اسلامی/ مدال برنز دختر وزنه بردار ایران

انتهای پیام/