بخاطر قایدی؛ آیا سیستم استقلال تغییر میکند؟

در صورتی‌که ساپینتو بخواهد از مهدی قایدی در این پست‌ها استفاده کند باید شیوه بازی تیم آبی را تغییر دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبه‌رو شده، به‌طوری‌که ممکن است این حضور پیش از پایان نقل و انتقال منجر به خروج یکی، دو بازیکن از ترکیب تیم آبی شود

در صورتی‌که ساپینتو بخواهد از مهدی قایدی در این پست‌ها استفاده کند باید شیوه بازی تیم آبی را تغییر دهد. اگر بخواهد در پست پلی میکر از مهدی قایدی استفاده کند باید شیوه بازی تیم از به 1-3-2-4 تغییر دهد و اگربخواهد از خود مهدی قایدی در پست مهاجم مکمل بهره گیرد باید آبی‌ها را با شیوه 2-4-4 وارد میدان کند.

چینش برای ساپینتو سخت‌تر می‌شود اما می‌توان گفت این یک چالش جذاب برای مربی پرتغالی است. در بازی با سپاهان مشخص شد استقلال هم به وجود محمد محبی نیاز دارد و هم مهدی قایدی؛ و این دو بازیکن به موقع به ترکیب تیم آبی اضافه شدند.

استقلال اگر چه در بازی با سپاهان روی اشتباهات فردی گل خورد و حملاتی را روی دروازه تیم سپاهان تدارک دید اما باید گفت برای تکرار قهرمانی در فاز تهاجمی باید تیم قوی‌تری باشد. خلاقیت‌های محمد محبی و مهدی قایدی بدون‌شک آبی‌ها را به یک تیم غیر قابل پیش بینی تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

محمد محبی به استقلال پیوست+عکس
بازگشت علیرضا رضایی به لیست استقلال
اتفاق جالب در لیست آبی پوشان پایتخت/ نام ژستد هنوز از لیست استقلال خارج…

انتهای پیام/