بازی‌های کشورهای اسلامی/صعود دو کماندار ایرانی به فینال

رقابت‌های تیروکمان کشور‌های اسلامی با صعود ۲ نماینده ایران به دیدار پایانی کمان کامپوند ادامه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسابقات مرحله حذفی تیراندازی با کمان کشور‌های اسلامی درحالی برگزار شد که کمانداران کشورمان در ماده کامپوند به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج کمانداران کامپوند کشورمان به شرح زیر است:

کامپوند مردان:

محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۵ به ۱۴۴ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف دیگر نماینده مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۵ به ۱۴۳ به پیروزی رسید و با صعود به نیمه‌نهایی در این مرحله هم ۱۴۹ به ۱۴۸ حریف ترکیه را از پیش رو برداشت و روز پنجشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده مالزی می‌رود.

امیر کاظم‌پور پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۴ به ۱۴۳ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

محمد معدن‌دار در دور نخست به مصاف حریفی از عربستان رفت و با نتیجه ۱۳۹ به ۱۳۲ به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۳ به ۱۳۶ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

کامپوند بانوان:

گیسا بایبوردی پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۱۴۴ به ۱۴۳ به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی صعود کرد. وی در نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۴ به ۱۴۰ به پیروزی رسید و فینالیست شد. بایبوردی برای کسب مدال طلا روز پنجشنبه ۲۷ مرداد به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بازی‌های کشورهای اسلامی/ پاکدامن فاتح دوئل شمشیربازی ایرانی
بازی‌های کشورهای اسلامی/ تیم فلوره مردان ایران در رده بندی
بازی‌های کشورهای اسلامی/اولین مدال شمشیربازی زنان ایران/بختی برنز گرفت

انتهای پیام/