دو سورپرایز در فهرست تن هاخ برای تقویت یونایتد

در فهرست سرمربی هلندی منچستر یونایتد برای تقویت تیم در تابستان نام دو بازیکن به چشم می‌آید که هواداران شیاطین سرخ انتظار جذب آن‌ها را ندارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سان، منچستر یونایتد فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را کابوس وار آغاز کرده است.

شاید بدبین‌ترین هوادار تیم هم پیش‌بینی نمی‌کرد که تیم چنین آغاز ناامید کننده‌ای داشته باشد و بعد از گذشت دو هفته در قعر جدول رده‌بندی قرار گیرد اما واقعیت چنین چیزی را نشان می‌دهد.

شیاطین سرخ با هدایت تن هاخ هلندی در هر دو بازی آغازین خود در فصل جاری لیگ جزیره شکست خورده‌اند تا در همین ابتدای فصل از مدعیان اصلی قهرمانی عقب بیفتند و نشان دهند که فصل سختی پیش‌رو دارند.

اریک تن هاخ بعد از شکست سنگین ۴ بر صفر برابر بورنموث اعلام کرد که تیمش به جذب بازیکنان جدید نیاز دارد.

پیش از این از آلوارو موراتا، فرانکی دی یانگ، پیر اوبامیانگ، ماتیوس کونیا و رائول دی ماتیوس به عنوان گزینه‌های جدید حضور در شیاطین سرخ سخن به میان آمد اما روزنامه مارکا  از یک اسم بزرگ و غیر مننتظره دیگر سخن به میان آورد و او کسی جز کاسیمیرو برزیلی نیست.

طبق اعلام مارکا مدیران یونایتد راهی مادرید شده‌اند تا با این بازیکن وارد مذاکره شوند البته جذب کاسیمیرو اصلا آسان نیست چرا که او از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار رئال مادرید است.

و اما گزینه غیرمنتظره دیگری که در فهرست سرمربی هلندی منچستر یونایتد وجود دارد حکیم زیاش، هافبک مراکشی چلسی است.

زیاش با رقم بسیار بالای راهی چلسی شد اما توخل اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد و کم‌تر از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده می‌کند. میلان مشتری اصلی زیاش بود اما با چلسی به خاطر مسائل مالی به توافق نرسید.

اکنون تن هاخ باتوجه به شناخت زیادی که از زیاش دارد خواستار جذب این بازیکن شده است. طبق اعلام روزنامه سان باشگاه منچستر یونایتد آماده است تا برای جذب زیاش رسما اقدام کند.

زیاش در سال ۲۰۲۰ با ۳۷ میلیون پوند به چلسی پیوست. او در ۸۳ بازی که برای آبی پوشان لندنی در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است موفق به زدن ۱۴ گل و دادن ۱۰ پاس گل شده است.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت تن هاخ از اولین باخت با یونایتد
تن‌هاخ: فقط رونالدو زود از ورزشگاه نرفت
تن‌هاخ خواستار ماندن بازیکن عراقی در یونایتد شد

 

انتهای پیام/