بازیکنی که برای ماتئوس شبیه مسی است

اسطوره بایرن مونیخ به ستایش از توماس مولر پرداخت و او را با مسی مقایسه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از کیکر، توماس مولر یکی از بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ به شمار می‌آید.

مولر در ساله‌های اخیر همواره پیشنهادهای زیادی داشته است با این حال به بایرن مونیخ وفادار مانده است. این بازیکن باتجربه در دوران کواچ تا آستانه جدایی از بایرن مونیخ پیش رفت اما بعد از انتخاب فلیک به روزهای اوج خود برگشت و سهم به‌سزایی در درخشش بایرن مونیخ داشت. او با ناگلزمن هم از کلیدی‌ترین بازیکنان بایرن است و در تابستان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

لوتار ماتئوس به ستایش از توماس مولر پرداخت و او را با لیونل مسی مقایسه کرد.

اسطوره بایرن مونیخ گفت: مولر وقتی فرصتی جدی را از دست می‌دهد به جای حسرت خوردن می‌خندد چرا که اطمینان دارد بازهم فرصت گلزنی به دست می‌آورد و جبران می‌کند. چنین تفکری نشان از اعتماد به نفس بالای یک بازیکن می‌دهد.

او ادامه داد: مسی هم چنین فاکتوری را دارد. او هم وقتی فرصت گلزنی مسلمی را ازدست می‌دهد به جای افسوس خوردن معمولا می‌خندد چرا که اطمینان دارد بازهم در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد و جبران می‌کند.

ماتئوس از عملکرد بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستانی ابراز رضایت کرد و به ستایش از حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن پرداخت. او گفت: بایرن مونیخ خریدهای بسیار خوبی در تابستان داشت. جذب بازیکنانی مثل سادیو مانه، ماتیاس دی لیخت و نصیر مزراوی باعث می‌شود تا بایرن مونیخ به یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

بایرن مونیخ مثل همیشه گزینه اصلی قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگاست. این تیم به عنوان قهرمان ۱۰ دوره اخیر رقابت‌های بوندسلیگا فصل جدید را هم مقتدرانه آغاز کرده است و در هر دوبازی خود به پیروزی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی به سبک مولر با لواندوفسکی + عکس
خداحافظی خاص مولر با لواندوفسکی+عکس
کنایه جالب توماس مولر به گرت بیل!

 

انتهای پیام/