محمد حسینی:جدایی من فنی نیست/ ضرر و زیان خواهم گرفت/ من بازیکن قرضی نیستم!

مدافع مازاد استقلال به جدایی اش از این تیم اعتراض کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد حسینی گفت: پس از تمرین دیروز، جلسه‌ای با ساپینتو داشتیم و گفت قلباً دوست‌مان دارد و دلش نمی‌خواهد جدا شویم، اما به دلیل ترافیک و برگشت دو بازیکن مجبور است کنارمان بگذارد.

قطعاً این تصمیم فنی نیست. اگر بحث فنی بود، مربی پای من می‌ماند. به وقتش همه چیز مثل روز روشن می‌شود. تیم بازی هفته اول را باخته است و اگر صحبت کنم وارد حاشیه شده و شرایط بدتر می‌شود. باشگاه استقلال باید با من توافق کند و ضرر و زیان این تصمیم را بگیرم. وقتی باشگاه استقلال این کار را کرده است، قرار نیست من هم همینطوری جدا شوم.

به خاطر استقلال پیشنهادهای سپاهان، تراکتور، مس رفسنجان و … را رد کردم. تیم هوادار که فصل گذشته در آن بازی می‌کردم، جا ندارد که برگردم. با این تصمیم باشگاه استقلال چه کار باید بکنم؟ مگر می‌شود باشگاه بزرگی مثل استقلال چنین کاری کند؟ البته من خیریت آن را می‌بینم، اما ضرر و زیان خواهم گرفت.

من بازیکن قرضی نیستم و قرضی جایی نمی‌روم. دیگر دوست ندارم با این رفتارها در استقلال بمانم. بازیکن قرضی جایی بروی، آدم خودت نیستی و آدم دو باشگاه هستی. آقایان لطفاً فکر هواداران را مشغول این قضایا نکنند که مصدوم بوده‌ام، بحث خروج من فنی نبود.

بیشتر بخوانید:

عضو جدید کادرفنی استقلال معرفی شد
قرارداد یزدانی با استقلال تمدید شد+ عکس
پیام تبریک استقلال برای رکورد خاص امیر قلعه نویی

انتهای پیام/