مورایس: اینجا هستم تا به ارتقای فوتبال ایران کمک کنم

ژوره مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: باعث افتخار هست که اینجا حضور دارم و باید بگویم کار هایی که شما خبرنگاران برای فوتبال انجام می دهید باعث اهمیت است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظهژوره مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت:  باعث افتخار هست که اینجا حضور دارم و باید بگویم کار هایی که شما خبرنگاران برای فوتبال انجام می دهید باعث اهمیت است.

وی افزود: زیاد در مور  لیگ اطلاعی ندارم اما  نساجی تیم محترمی است و در مورد انتظارات تماشاگران نیز باید بگویم، وقتی مردم انتظارت زیادی دارند، حس و حال آن‌ها را درک می‌کنم و این می‌تواند چالش‌هایی را ایجاد کند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: نمی‌دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، اما می‌دانیم نساجی تیم خوب و قابل احترامی است و می‌توانم بگویم کارم را پیش خواهم برد و بازیکنان می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند.

وی بیان داشت: انتظارات پایین به این معنی‌نیست که بلند پرواز نخواهیم بود؛ خود ما هر روز می‌خواهیم که بهتر باشیم و نمی‌دانیم در لیگ یا بازی بعدی که فردا است چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به اندازه کافی آماده هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

مورایس افزود: بازیکنان جوان انرژی بالایی دارند و من از بازیکنان جوان لذت می‌برم و هر بازی از آن‌ها استفاده می‌کنم؛ چرا ککه استفاده از بازیکنان جوان یک چالش واضح است و بازیکن باید به کیفیتی برسد که به ترکیب برسند و مطمئن باشید روزی از آن ها استفاده می کنیم که به بتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی سپاهان در مورد حضور تماشاگران نیز گفت: من در ایران هستم و به قوانین احترام می گذارم و میتوانم بگویم که حضور هواداران هیجان‌انگیز خواهد بود و آرزو دارم این اتفاق روزی رخ دهد و بتونیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم.

وی درباره تفاوت‌های فوتبال ایران و اروپا خاطرنشان کرد: من با تجربیات خودم اینجا هستم تا به تیم کمک کنم و این دلیلی است که من اینجا هستم و من باور دارم به این که برای چه کاری اینجا هستم و می توام با استفاده از تجربیاتم در اینجا یا هرکجای جهان به تیمی که تحت نظر من است کمک کنم.

مورایس در پایان در مورد امکانات نیز گفت: در کشوری هستیم که شور و علاقه به فوتبال در ایران زیاد است و با توجه به این شور و علاقه می‌تواند امکانات بهتر از این باشد.

بیشتر بخوانید :
سپاهان پیگیر وضعیت ارسلان مطهری
کاپیتان سابق سپاهان از ایران رفت
باشگاه قطری به دنبال شکار گزینه مدنظر پرسپولیس و سپاهان

انتهای پیام/