سرمربی تپانچه: فرصت طلایی را برای حضور در قونیه از دست دادیم

محسن نصراصفهانی گفت: تیم ملی تپانچه با نبود فشنگ مناسب برای اردوی برون مرزی مواجه است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه محسن نصراصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعزام تیراندازان به اردوی آلمان گفت: امیدوارم در اردوی پیش رو بتوانیم تجهیزات تیراندازان را به روز کنیم و فشنگ مناسب هم در اختیار تیم بانوان قرار گیرد. همچنین اردوی خوبی در هر ۲ بخش برای ما باشد تا بهره کافی را از آن ببریم. نبود فشنگ مناسب جزو مشکلات ما در اردوی برون مرزی است و همیشه گریبانگیر تیم بوده است، اما در اردوی آلمان قصد داریم که کم و کاستی‌ها را حل کنیم تا ورزشکاران با تامین فشنگ تمرینات خوبی داشته باشند و به آن آمادگی مدنظر ما برسند.

نصراصفهانی درباره شرایط اردویی تیم ملی بیان کرد: پنجمین مرحله اردویی آماده‌سازی تیم ملی از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و ورزشکاران به مدت ۲ هفته در اردوی  تیم ملی حضور خواهند داشت، تا بتوانیم آن‌ها را به آمادگی لازم برسانیم. امیدوارم بتوانیم در این اردو ورزشکاران را به شرایط مطلوب‌تر نزدیک کنیم. همچنین تمام برنامه ما این است که بتوانیم تیراندازان را به اردوی آلمان اعزام کنیم.

حضور در بازی های کشورهای اسلامی را از دست دادیم

او افزود: متاسفانه  مسابقات جام‌جهانی کره‌جنوبی را به دلیل  نبود بلیت و بازی‌های کشور‌های اسلامی را هم به علت عدم وجود شرایط و امکانات کشور ترکیه را از دست دادیم و  تنها در بخش اهداف پروازی این رقابت‌ها انجام شد. علاوه بر این، میزبان رقابت‌های کشور‌های اسلامی در بخش اهداف ثابت توانمندی اجرای  این رقابت‌ها را نداشت و ما این فرصت طلایی را از دست دادیم، همچنین از شانس بد هم بازی‌های آسیایی چین به دلیل عدم رعایت شرایط مناسب بهداشتی از طرف کشور میزبان به تعویق افتاد و به سال آینده موکول شد.

امیدوارم از مسابقات جهانی مصر دست پر به کشور برگردیم

سرمربی  تپانچه گفت: این برنامه‌هایی بود که ما باید در آن‌ها ورزشکاران را محک می‌زدیم تا به آمادگی  مدنظر در رقابت‌های مصر برسیم و تیراندازان در  مرحله گزینشی رقابت‌های المپیک با آمادگی خوب و برنامه‌ریزی منسجم در مصر حضور یابند. امیدوارم بتوانیم از آنجا دست پر به کشور بازگردیم.

او در پایان گفت: طبق برنامه بعد از اردوی هانوفر و پیش از اعزام به مصر اردوی ۱۰ روزه در تهران خواهیم داشت  و پس از آن هم به مصر می‌رویم. ان شاالله ورزشکاران با آمادگی لازم در مسابقات جهانی شرکت کنند و برای کشورمان افتخارآفرین باشند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/