دست رد مهاجم بارسلونا به شیاطین سرخ

 اوبامیانگ، مهاجم گابنی بارسلونا پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرد و در صورت جدایی از آبی‌اناری‌ها راهی چلسی خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، و به نقل از دیلی میل، نتایج کابوس‌وار منچستر یونایتد در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شده است تا آنها به دنبال جذب ستاره‌های جدیدی در روزهای باقی‌مانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی باشند. منچستر یونایتد در تلاش است که اوبامیانگ را جذب کند.

طبق اعلام روزنامه دیلی میل سران یونایتد پیشنهاد رسمی به اوبامیانگ داده اند اما این مهاجم گابنی پیشنهاد آنها را رد کرده است.

دیلی میل در ادامه گزارش خود نوشت که اوبامیانگ علاقه ای به جدایی از بارسلونا ندارد اما در صورتی که مجبور به ترک این تیم شود چلسی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

اوبامیانگ بعد از جدایی از آرسنال راهی بارسلونا شد. او عملکرد بسیار خوبی در آبی اناری ها داشت و بارها ژاوی به ستایش از او پرداخت با این حال بارسلونا در تابستان با لواندوفسکی قرارداد امضا کرد و این باعث شد که اوبامیانگ نیمکت‌نشین شود و خبرهای زیادی درباره جدایی او و بازگشت به لیگ جزیره به گوش برسد.

اوبامیانگ پیش از این با توماس توخل در چلسی کار کرده و این باعث شده که دوباره به همکاری با این مربی علاقه نشان دهد.

چلسی در فصل جاری لیگ جزیره در دو بازی‌ای که به میدان رفته ۴ امتیاز کسب کرده است در حالی که منچستر یونایتد در هر دو بازی خود شکست خورده و در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دو سورپرایز در فهرست تن هاخ برای تقویت یونایتد
پیام منچستریونایتد به یوونتوس درباره ربیو
ایلان ماسک: منچستریونایتد را میخرم+عکس

انتهای پیام/