مهاجم استقلال در ترکیب رقیب/ دیاباته در یک قدمی پرسپولیس

شایعه توافق میان باشگاه پرسپولیس و شیخ دیاباته مهاجم سالق استقلال برای عقد قرارداد قوت گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شیخ دیاباته بازیکن اهل مالی و سابق تیم فوتبال استقلال که در روز‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر حضور وی در تیم پرسپولیس شنیده می‌شود سر انجام با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا فصل جاری را در تیم سرخپوشان پایتخت سپری کند، اما هنوز این انتقال قطعی نیست.

پیش از این یحیی گل محمدی با این قرارداد موافق نبود، اما شنیده‌ها حاکیست بعد از جذب لوکادیا باشگاه پرسپولیس با این مهاجم به توافق رسیده است و یحیی گل محمدی هم تایید داده است تا در کنار این مهاجم سرشناس هلندی برای یکسال با وی قرارداد ببندد.

شیخ دیاباته از سال ۲۰۰۸ تاکنون ۱۱۰ گل باشگاهی به ثمر رسانده است و در تیم‌های مطرحی همچون بوردوی فرانسه، نانسی و آژاکسیو همچنین یک فصل را در ترکیه در تیم فوتبال عثمانلی اسپور و استقلال تهران و الغرافه قطر حضور داشته است و ۳۵ گل ملی در دوران حضورش در تیم ملی داشته است.

او در زمان حضور در استقلال موفق شد آقای گل لیگ برتر شود و در نهایت از این تیم جدا شد، اما بعد از پیوستن به الغارفه قطر زیر نظر استراماچونی سرمربی سابق استقلال توفیق چندانی نداشت و در نهایت از این تیم جدا شد.
گمانه زنی‌ها از قرارداد ۳۰۰ هزار دلاری این بازیکن با تیم فوتبال پرسپولیس خبر می‌دهند، اما هنوز مقام رسمی این قرارداد را تایید نکرده است.

مهدی عبدی، حامد پاکدل، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته احتمالا گزینه‌های ترکیب پرسپولیس در خط تهاجمی خواهند بود وقرارداد شیخ دیاباته درصورت تایید نهایی یحیی گل محمدی به زودی رسانه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دلیل مخالفت گل محمدی برای جذب دیاباته مشخص شد
سهراب انتظاری: دیاباته گزینه خوبی برای پرسپولیس است
باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته را نخواست

انتهای پیام/