نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال استقلال1 – 0مس کرمان

دو تیم فوتبال استقلال تهران و مس کرمان در رقابت های بیست و دومین لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،

بازی از هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
پنج‌شنبه: 03/06/1401 ؛ ساعت: 19:00
ورزشگاه: آزادی تهران /  13 هزار تماشاگر
گروه داوری: حسن اکرمی / کمک ها: آرمان اسعدی – علیرضا مرادی ؛ داور چهارم: علی بای / ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، محمد محبی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: ریکاردو ساپینتو
ترکیب مس کرمان:
آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی فرد، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، احمد نصیری، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد، محمدامین کاظمیان، مهرداد آوخ.

سرمربی: فرزاد حسین خانی

لحظات حساس:

دقیقه 5: روی اشتباه بازیکنان استقلال، مهرداد آوخ صاحب توپ شد و این بازیکن قصد داشت از میانه های زمین استقلال، دروازه حسینی که جلو کشیده بود را باز کند اما ضربه او بسیار بد بود و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 13: ضربه آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه، به مدافعین مس برخورد کرد و برگشت داده شد.
دقیقه 23: ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: یک ضربه کاشته نزدیک به پرچم کرنر نصیب استقلال شد. ارسال مهدی پور به روی دروازه را مدافعین مس برگشت دادند که توپ پشت محوطه جریمه به رضاوند رسید و ضربه روی پای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.دقیقه 43: دو ارسال از جلالی و حردانی از سمت چپ و راست، فرصت های خوبی را در اختیار آبی ها قرار داد که هر دو از دست رفتند.
دقیقه 45: ارسال خوب حردانی از سمت راست با عبور از تمامی بازیکنان در دهانه دروازه نصیب جلالی شد و این بازیکن که تصور رسیدن توپ را نداشت، نتوانست از آن استفاده کند و توپ در ادامه با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد.
دقیقه 2+45: یک توپ پشت محوطه جریمه به یامگا رسید که ضربه روی پای این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رسید.

دقیقه 47: حرکت در عرض محمدامین اسدی و ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.پ

دقیقه 52: حرکت حردانی از سمت راست و ارسال او مستقیما به سمت دروازه رفت که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61: ارسال دیدنی رافائل سیلوا از سمت راست با ضربه سر محبی همراه شد که شهداد نژاد سنگربان مس به خوبی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه 62: فرصت فوق العاده برای محمدامین اسدی که پس از عبور از عارف غلامی با حسینی تک به تک شد ولی ضربه این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: ارسال صالح حردانی از سمت راست با دفع ناقص مدافعین مس همراه شد و در یک فعل و انفعال توپ به کوین یامگا رسید و این بازیکن با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 88: مس فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشت. یک حرکت از سمت راست و ضربه بازیکن مس را حسینی با واکنشی دیدنی دفع کرد.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

انتهای پیام/