اولین گل فصل پرسپولیس بعد از 222 دقیقه

تیم پرسپولیس پس از دو مساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان در فولادشهر و فولاد خوزستان در تهران، امروز در هفته سوم لیگ بیست و دوم در اراک به مصاف آلومینیوم رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم پرسپولیس پس از دو مساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان در فولادشهر و فولاد خوزستان در تهران، امروز در هفته سوم لیگ بیست و دوم در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در دقیقه 42 بازی روی فرار میلاد سرلک و ضربه تمام کننده این بازیکن به گل رسید تا هم طلسم گل نزدن پرسپولیس پس از 222 دقیقه بشکند و هم فعلا هافبک های سرخ از مهاجمان این تیم در گلزنی جلوتر باشند.

نیمه اول بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک با همین تک گل طلسم شکن میلاد سرلک، با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان تهران به پایان رسید. شاگردان یحیی گل محمدی با این گل میلاد سرلک، طلسم گل نزدن را شکستند اما علیرضا بیرانوند فعلا 225 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشته است.

جالب اینجاست که شاگردان مهدی رحمتی، هفته اول نیز در همین زمین اراک یک بر صفر به تیم هوادار باختند و هفته دوم در آبادان تیم نفت را شکست دادند و حالا در سومین هفته و در دومین بازی خانگی خود در اراک، یک بر صفر از پرسپولیس عقب هستند.

انتهای پیام /