رونالدو نمی‌تواند جای پای مارادونا بگذارد

رئیس باشگاه ناپولی انتقال ابرستاره منچستر یونایتد به باشگاه جنوب ایتالیا را پیچیده کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد خورخه مندز مدیر برنامه رونالدو در ماه گذشته تلاش زیادی کرد تا تیم جدیدی برای موکلش دست و پا کند.

اما تلاش های مندز برای انتقال موکلش به یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی برای تحقق آرزوی رونالدو برای بازی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بی نتیجه ماند.

آخرین گزینه مندز برای رونالدو ناپولی بود. مدیر برنامه مشهور پرتغالی با دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی وارد مذاکره شد. در ابتدای مذاکره دو مانع بزرگ پیش روی انتقال رونالدو به باشگاه جنوب ایتالیا ایجاد شد.

مانع اول انتقال رونالدو به ناپولی و جای پای مارادونای فقید گذاشتن این است که دستمزد این بازیکن بسیار بالاست به همین خاطر رئیس باشگاه ناپولی خواهان پرداخت نیمی از دستمزدش در فصل آینده از سوی باشگاه منچستر شد.

دومین مانع پیش روی رونالدو این است که ناپولی در جذب رونالدو می خواهد اوسمین را به منچستر یونایتد با مبلغ 100 میلیون یورو بفروشد.

منچستر یونایتد در شرایطی نیست که بتواند 100 میلیون یورو برای خرید اوسمین پرداخت. این دو شرط رئیس باشگاه ناپولی شرایط انتقال ابرستاره پرتغالی را پیچیده کرده است.

بیشتر بخوانید:

برد شیرین کاتالان‌ها مقابل تیم رونالدو
دست رد زنبورها به سینه رونالدو
دست رد زنبورها به سینه رونالدو

انتهای پیام/