حیدری: موافق ماندن اسکوچیچ هستم

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ما موافق ماندن اسکوچیچ هستم و تاج نیز صحبتی در خصوص بازگشت کی‌روش نکرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، طهمورت حیدری پس از مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر گفت: خوشحال شدم برای اولین بار کاپ جام جهانی قطر به ایران آمد. برنامه خیلی زیبایی بود و ما هم افتخار می‌کنیم به تیم ملی کشورمان و امیدواریم برای اولین بار هم بتواند با درایتی که انجام خواهد شد، به مرحله حذفی صعود کند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید با تکمیل هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اتفاقات بهتری رخ خواهد داد و حمایت‌های خوبی خواهد شد، برنامه ریزی شده و مطمئن باشید که برنامه‌ها اعلام خواهد شد. بازی های تدارکاتی برای تیم ملی پیش‌بینی شده و حتما با انرژی بیشتری دوستان جدید انجام خواهد داد.

حیدری در خصوص تغییر کادر فنی و بازگشت احتمالی‌ کی‌روش گفت: نظر آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مهم است ولی آن چیزی که تاج صحبت کردند حمایت از تیم ملی ،  بازی‌های تدارکاتی و صعود به مرحله حذفی است.

او در پاسخ به اینکه آیا نظر تاج، آمدن کی‌روش است، گفت: آقای تاج در این مورد هیچ صحبتی نکرده‌اند. آن صحبت‌ها برای تبلیغاتش بود ولی در جلسه هیات رئیسه این مسائل مطرح نشد و هدفشان این است که از تیم ملی حمایت شود.

حیدری در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا پای برکناری اسکوچیچ را امضا می‌کند یا خیر، اظهار داشت: اصلا چنین بحثی مطرح نشده است. من شخصا قائل به امضای قبلی خودم هستم و معتقدم که آقای اسکوچیچ باید در تیم ملی تا پایان جام جهانی بماند.

بیشتر بخوانید:

اتهام بزرگ روشن به ساپینتو :او از کی روش خط می گیرد
واکنش تاج به طلب ویلموتس، استعفای شمسایی و بازگشت کی روش
واکنش درویش به حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی

انتهای پیام/