حربه فدراسیونِ جدید برای تعیین تکلیف دراگان اسکوچیچ

شرایط زیاد باب میل دراگان اسکوچیچ نیست و همانطور که انتظار می رفت او فرصت نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی را نخواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گویا تاج و همکارانش یک فرصت آخر برای اسکوچیچ در نظر گرفته‌اند که اگر او از این موقعیت به خوبی استفاده نکند قطعا فرصت ایده آل نشستن روی نیمکت تیم ملی را از دست خواهد داد، به همین دلیل بازی با اروگوئه و سنگال آخرین فرصت برای مرد کروات خواهد بود، اگر وی نتواند در این دو بازی صاحب پیروزی شود بایستی قید مربیگری در عالی ترین سطح فوتبال ایران را بزند.

به نظر می آید مدیران جدید فدراسیون فوتبال به این باور رسیدند که باید افکارعمومی متقاعد شوند که تیم ملی با اسکوچیچ سرنوشت خوشایندی نخواهد داشت به همین دلیل دو بازی تدارکاتی ایران با اروگوئه و سنگال می تواند عیار واقعی این مربی و دستیارانش را نشان دهد، دقیقا همان اتفاقی که مقابل تیم دوم الجزایر رخ داد و پس از نمایش ضعیف تیم ملی مقابل تیم دوم الجزایر حجم انتقادات از عملکرد اسکوچیچ به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد.

با این حال به نظر می رسد شرایط زیاد باب میل دراگان اسکوچیچ نیست و همانطور که انتظار می رفت او فرصت نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی را نخواهد داشت و یک مربی بزرگ جای او را در این رقابت ها خواهد گرفت، گزینه ای که ایرانی ها خاطرات خوبی از وی به یاد دارند.

انتهای پیام/