آنچلوتی: نمی‌توانم مودریچ و کروس را نیمکت‌نشین کنم

سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر رئال بتیس کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از مارکا، رئال مادرید چهارمین پیروز پیاپی خود را در رقابت‌های لالیگا به دست آورد تا با ۱۲ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد. رئال که به مصاف رئال بتیس رفت توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش در این بازی و کسب پیروزی ابراز رضایت کرد. سرمربی ایتالیایی رئال گفت: فصل را بسیار خوب آغاز کرده‌ایم و امیدوارم که نتایج تیم ادامه داشته باشد. بازی سختی بود چرا که رئال بتیس هم بسیار زیبا فوتبال بازی کرد و کار آسانی برابر این تیم نداشتیم. خوشحالیم که توانستیم در این بازی سخت به پیروزی دست پیدا کنیم.

او درباره عدم استفاده از ادن هازارد و آسنسیو گفت: سخت است که به این سوال جواب داد. می‌دانم که می‌شد از این دو بازیکن هم استفاده کرد. برای بالا بردن انرژی و توان تیم تغییراتی را در ترکیب دادم اما وقتی با نتیجه دو بر یک پیش افتادیم دیگر نیازی به هازارد و آسنسیو نبود.

آنچلوتی درباره مودریچ و کروس گفت: نمی‌توانم خود را قانع به نیمکت نشینی کروس و مودریچ کنم. این دو بازیکن بسیار متواضع و پرتلاش هستند و حتی اگر بازی نکنند بازهم برای تیم اهمیت دارند. کار کردن با این دو بازیکن راحت‌ترین کار در دوران مربیگری من بوده است.

آنچلوتی درباره جایگزین بنزما گفت: من این را قبول ندارم که بنزما جایگزین ندارد. ماریانو دیاز، رودریگو و حتی آسنسیو و مودریچ هم می‌توانند جایگزین بنزما شوند. امشب بنزما نتوانست گلزنی کند با این حال او از نظر بدنی مشکلی ندارد. ما امشب روی یک اشتباه گل دریافت کردیم و باید این اشتباهات برطرف شود.

سرمربی رئال درباره بازی بعدی تیمش برابر سلتیک گفت: باید خود را آماده لیگ قهرمانان اروپا کرد. سلتیک تیم خوبی نشان داده است و باید برای این بازی تمرکز کرد.

بیشتر بخوانید:

آنچلوتی: انرژی کاماوینگا به داد ما رسید/ به هازارد اعتماد کامل دارم
جدال بین آنچلوتی و پرز/ یونایتد به دنبال جذب بازیکن دیگر رئال
وینیسیوس: آنچلوتی بعضی وقت ها عصبانی می شود

 

انتهای پیام/