حامد لک: دو سال تمرین خوب نداشتم؛ دو سال خوب در پرسپولیس داشتم

حامد لک خطاب به هاشمی‌نسب گفت: آقای قلچماق دوره‌ات تمام شده است .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حامد لک گفت: خوشحالم الان در کنار آقای عباس کیماسی کار می‌کنم چون یک مربی کاملا حرفه‌ای و کاربلد است و کاری کرد تا دو سال تمرین خوب نداشتنم همراه تیمم جبران شود. خودم انفرادی تمرین در این دو فصل داشتم، اما حالا کنار تیم هم تمرینات خوبی دارم و کمک کرده تا شرایط بهتری در مسابقات داشته باشم.

دو سال خوب در کنار هواداران پرسپولیس داشتم و ممنونم که هنوز هم حمایت می‌کنند و موجب دلگرمی می‌شوند. اتفاقات زیادی در این دو فصل برای من افتاد و می‌توانم مدت‌ها درباره آن صحبت کنم، اما ترجیح می‌دهم هیچ حرفی نزنم چون خاطراتی که در کنار پرسپولیسی‌ها داشتم، از بین می‌رود و برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 

یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به هاشمی‌نسب صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید.

همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد.

بیشتر بخوانید:

گزارش امروز تمرین پرسپولیس در سالن بدنسازی و زمین چمن
مدافع گرجستانی پرسپولیس در خطر محرومیت
فرمانده‌ای که نظم را به پرسپولیس بازگرداند

انتهای پیام/