ژاوی: لواندوفسکی سیر نمی‌شود

سرمربی آبی اناری ها بعد از پیروزی قاطع برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از روبرت لواندوفسکی پرداخت که در این بازی هت‌تریک کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، و به نقل از اسپورت، بارسلونا فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی قاطع برابر ویکتوریا پلژن آغاز کرد. آبی اناری ها در این بازی که در نوکمپ برگزار شد با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی دست پیدا کردند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی کاملی بود و در همه زمان آن کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. از نظر فردی و تیمی بهتر از حریف بودیم و فرصت های گلزنی زیادی را روی دروازه آنها خلق کردیم و می توانستیم با نتیجه‌ای پر گل تر به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: دمبله و لواندوفسکی بسیار خوب بودند. هافبک های ما هم شب خوبی را پشت سرگذاشتند. می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. گلی که دریافت کردیم ما را ناراحت کرد. نباید در دیدارهای بعدی مرتکب چنین اشتباهاتی شویم. همه بازیکنان اصلی و ذخیره که به میدان رفتند عملکرد خوبی از خود نشان دادند. ما با شایستگی در این بازی به پیروزی رسیدیم و شب خوبی را برای هواداران رقم زدیم.

ژاوی درباره دمبله که دو پاس گل در این بازی داد، گفت: دمبله از حضور در بارسلونا خوشحال است و از بازی کردن در تیم لذت می برد. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست که هم گل می زند و هم پاس گل می دهد.

او درباره لواندوفسکی هم گفت: لواندوفسکی مهاجمی است که از گل زدن سیر نمی شود. چنین چیزی را به خوبی می توان در تمرینات هم دید. او با تواضعی که دارد به بهتر شدن تیم کمک می کند.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد در صدر جدول رده بندی گروه مرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قوانین سخت گیرانه جدید ژاوی برای بارسلونا
تراشتگن: تغییرات ژاوی به سود من و بارسلوناست
ابراز رضایت کامل ژاوی بعد از پیروزی برابر سویا

 

انتهای پیام/