گریزمان: ارزش خودم را با سیمئونه می‌دانم

مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید بسیار خوشحال است که توانست با گلزنی در دیدار برابر پورتو زمینه‌ساز پیروزی تیمش باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از مارکا، آنتوان گریزمان در دیدار برابر پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت‌ساز ظاهر شد و باعث شد این تیم شب بسیار خوبی را تجربه کند. گریزمان در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در آخرین دقایق بازی گل پیروزی را به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: من قدر خودم را زیر نظر سیمئونه می دانم. من و خانواده ام از حضور در اتلتیکو مادرید بسیار خوشحال هستیم و خودم را مدیون این تیم می دانم. در تمام دقایقی که فرصت بازی کردن پیدا می کنم تمام تلاشم را به کار می گیرم تا تاثیرگذار باشم. برای سیمئونه، هواداران و باشگاه اتلتیکو مادرید هر کاری که لازم باشد انجام می دهم.

این مهاجم فرانسوی ادامه داد: ما بهتر از پورتو بودیم و هجومی‌تر هم ظاهر شدیم. بعد از تلاش زیاد توسط هرموسو به گل رسیدیم اما پورتو از روی نقطه پنالتی جبران کرد. نمی دانم که آیا گل پورتو درست بود یا نه. خوشبختانه ناامید نشدیم و گل بعدی را هم به ثمر رساندیم تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. فصل قبل هم چنین لحظاتی را برابر پورتو تجربه کردیم.

او درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: این گل واقعا من را بسیار خوشحال کرد. خوشحالی بزرگتر کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید:

بحران زیبای بایرن و اعتراف ناگلزمن
واکنش جالب ناگلزمن به احتمال انتقال رونالدو به بوندس لیگا
کونته: رفتار ناگلزمن نامحترمانه بود

انتهای پیام/