ویتور بایا: وضعیت طارمی بعد از باز یبا اتلتیکو بدتر شده است

ما از شما می‌خواهیم که صادقانه و بی‌طرفانه به او نگاه کنید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ویتور بایا گفت: من به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پورتو و پس از بررسی کامل اتفاق‌های اخیر اینجا هستم. من به اینجا آمدم تا از دارایی‌های خود و بازیکنان‌مان و مهدی طارمی دفاع کنم. وضعیت مربوط به مهدی طارمی بدتر شده و از روز چهارشنبه (زمانی که مهاجم ایرانی به دلیل شبیه‌سازی خطای پنالتی در دیدار برابر اتلتیکومادرید کارت قرمز گرفت و اخراج شد) ابعاد بیشتری به خود گرفته است.

وی افزود: ما از شما می‌خواهیم که صادقانه و بی‌طرفانه به او نگاه کنید. از بازیکنان و فوتبال دفاع کنید. کار داوران را محدود نکنید تا بتوانند نگاه طبیعی به حرکت‌های طارمی داشته باشند. در همین بازی برابر چاوز دو حرکت روی او انجام شد که اگر در محوطه جریمه بودند باید تحت بررسی سیستم VAR قرار می‌گرفت و ضربه پنالتی اعلام می‌شد.

وی در پایان گفت: از شورای داوران می‌خواهم که دلیل‌تصمیم‌گیری‌های خاص درباره مهدی طارمی را توضیح دهند. پیش از هر چیز باید دلیل معیارهای دوگانه در تناقض‌های داخل محوطه جریمه روشن شوند. آنها باید به طور دقیق و آموزشی توضیح دهند که چرا تصمیم‌های خاصی می‌گیرند. ما از دارایی دفاع می‌کنیم که خیلی بد با آن برخورد شده است. داورانی که انسان هستند نباید تحت تأثیر این تلقین‌ها قرار بگیرند. به دنبال جنجال‌های اخیر ما غمگین و خشمگین بودیم.

انتهای پیام /