آمار عجیب حریفان پرسپولیس در 6 هفته اول

در حقیقت از 6 هفته ابتدایی فقط بازیکنان نفت آبادان و آلومینیوم اراک از کارت قرمز داوران دیدار با پرسپولیس در امان بوده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیش از نیمی از رقبای پرسپولیس در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل شاگردان یحیی گل‌ محمدی مرتکب خطای منجر به اخراج شده‌اند که آخرین آن اخراج میلاد باقری مدافع نفت مسجدسلیمان بود که به پیروزی قرمزهای پایتخت هم کمک شایانی کرد.

پیش از این حریفان دیگر تیم پرسپولیس شامل ذوب‌آهن، فولاد و هوادار هم در دیدار مقابل آن‌ها بازیکن‌شان را اخراج شده دیدند. از این چهار اخراج، دو مورد در وقت تلف شده بود و دو مورد دیگر هم دقیقه 53 رقم خورد.

در جریان بازی پرسپولیس و ذوب آهن نادر محمدی دقیقه 53 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، در بازی پرسپولیس و فولاد، علیرضا کوشکی 6 دقیقه بعد از ورودش به زمین و در وقت های تلف شده اخراج شد، در بازی پرسپولیس و هوادار، امیرحسین پورمحمد دقیقه 90 کارت قرمز گرفت و این بار هم میلاد باقری دقیقه 53 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. در حقیقت از 6 هفته ابتدایی فقط بازیکنان نفت آبادان و آلومینیوم اراک از کارت قرمز داوران دیدار با پرسپولیس در امان بوده‌اند.

انتهای پیام /