شوخی سادیو مانه با مولر

مهاجم بایرن مونیخ از انگیزه زیاد تیمش‌ برای پیروزی برابر بارسلونا سخن به میان آورد. او می گوید که سادیو مانه به شوخی به او درباره دادن پاس به لواندوفسکی هشدار داده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از کیکر، بایرن‌مونیخ در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

توماس مولر قبل از این بازی گفت: بازی بسیار زیبا و جذابی خواهد بود. دو تیم به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند.به نظرم احتمال هر نتیجه ای وجود دارد. بارسلونا نسبت به فصل قبل تیمی متفاوت شده است و بسیار آماده است اما ما هم به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

او ادامه داد: در گروه بسیار سختی قرار داریم. خوشبختانه در دیدار قبلی خود به پیروزی دست پیدا کردیم و با پیروزی در این بازی شرایط بسیار متفاوت خواهد شد. کسب 6 امتیاز از دو بازی شرایط را برای صعود مهیا می کند.

مولر در پایان درباره لواندوفسکی گفت: من رابطه بسیار خوبی با لواندوفسکی دارم و با هم در ارتباط هستیم تا جاییکه سادیو مانه به شوخی به من هشدار داد که توپ را به لواندوفسکی ندهم. ما بعد از جدایی لواندوفسکی مهاجم نوک نداریم اما عملکرد خوبی در خط حمله داشته ایم. حریفان نمی‌دانند ما با کدام بازیکنان حمله می کنیم.

انتهای پیام/