عذرخواهی مربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از ناکامی

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهروز حضرتی‌پور با عذرخواهی از تمامی علاقمندان کشتی به دلیل عدم کسب نتیجه در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات جهانی صربستان کیفیت بهتری نسبت به مسابقات جهانی سال گذشته داشت یا خیر، گفت:

خدا را شاهد می‌گیرم تمام تلاش‌مان بر این بود تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سعی کردیم هر آنچه به ذهنمان می‌رسد را انجام دهیم.

وی تصریح کرد:

نکته‌ای که از نظر من دارای اهمیت بیشتری بود این است که به دلیل تعدد نفرات خوب حاضر در مسابقات جهانی در رشته فرنگی، تعدادی از کشورها مانند ایران، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، روسیه و حتی مجارستان که صاحب تیم هستند و رقابت تیمی دارند مقابل برخی از کشتی‌گیران کشورهایی که رقابت تیمی ندارند با مشکل روبرو می‌شوند. این نشان می‌دهد سطح کشتی فرنگی در جهان چقدر بالاست.

حضرتی‌پور ادامه داد:

کشورهایی مانند فرانسه، نروژ، سوئد، دانمارک، فنلاند، مولداوی و رومانی شاید رقابت تیمی نداشته باشند اما کشتی‌گیران خوبی در برخی وزن‌ها دارند که می‌توانند به کشورهای صاحبنام لطمه بزنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد:

در این دوره از رقابت جهانی کشتی نیز شاهد بودیم قهرمان جهان و نفر سوم المپیک یعنی رفیق حسینوف آذربایجانی در دور دوم، کشتی را با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل فرنگی کار ازبک واگذار کرد. این موضوع گواه سطح نزدیک رقابت‌ها در کشتی فرنگی و تعدد فرنگی‌کاران خوب در سطح جهان است.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم‌های ترکیه، آذربایجان و صربستان به ترتیب با ۱۲۵، ۱۱۸ و ۱۱۰ امتیاز اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز با ۸۱ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

بیشتر بخوانید:

مسابقات جهانی کشتی آزاد/ قرعه‌کشی انجام شد
واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی به استعفای بنا
اسرائیل کار دست یزدانی و کشتی ایران داد

انتهای پیام/