هالند: در شرایط سخت خودم را نشان می دهم

    مهاجم منچستر سیتی از گلزنی در دیدار برابر بوروسیا دورتموند خوشحال است. او می گوید که تمرکز بالایی دارد و درخشش او در فصل جاری ادامه خواهد داشت.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، ارلینگ هالند در دیدار برابر بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و گل دوم سیتیزن ها را به زیبایی به ثمر رساند.

    او بعد از بازی گفت: در نهایت نشان دادیم که ما چه تیمی هستیم و این خوشحال کننده است. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و در تنها در ۲۵ دقیقه پایانی خوب بودیم. در نهایت مهم پیروزی بود که به آن دست یافتیم.

    هالند درباره گل زیبایی که به ثمر رساند، گفت: پاس عرضی زیبایی به من رسید و من هم توپ را گل کردم. پیروزی مهمی را به دست آوردیم. من پیش از این هم چنین گلی را با دورتموند به ثمر رسانده بودم و از آن زمان می خواستم دوباره چنین گلی را به ثمر رسانم. من به زیبایی این گل زیاد فکر نمی کنم و از اکنون تمرکزم را روی بازی بعدی برابر ولورهمپتون می گذارم.

    او ادامه داد: برای من تمرکز داشتن در میدان آسان است. بعضی از من انتقاد می کنند که زیاد توپ را لمس نمی کنم اما این مهم نیست. من توانایی و مهارت خود را خیلی خوب می دانم و در شرایط سخت خودم را نشان می دهم.

    هالند در پایان درباره رویارویی با هم تیمی های سابق خود گفت: دیدن بازیکنان دورتموند برایم جذاب بود. آنها می خواستند من را متوقف کنند چرا که سرمربی تیم به خوبی من را می شناخت اما موفق نشدند با این حال دورتموند بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

    بیشتر بخوانید:

    لیگ قهرمانان اروپا/ پذیرایی سیتی با هالند از دورتموند
    بی اعتنایی هالند به جایزه توپ طلا
    مقایسه آمار شاهکار هالند با رونالدو و مسی! +عکس

    انتهای پیام/