مهدی پاشازاده : با اسکوچیچ در جام جهانی نابود می‌شدیم

در آن زمان احساسم این بود که اگر تیم ملی بخواهد با این شرایط در جام‌ جهانی شرکت کند احتمال فاجعه زیاد است و با آن سیستم و با آن مدل اصلا نمی‌توانستیم به کسب نتیجه فکر کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبال گفت: نمی‌خواهم به اسکوچیچ توهین کنم اما این یک واقعیت است. در آن زمان احساسم این بود که اگر تیم ملی بخواهد با این شرایط در جام‌ جهانی شرکت کند احتمال فاجعه زیاد است و با آن سیستم و با آن مدل اصلا نمی‌توانستیم به کسب نتیجه فکر کنیم. این در حالی است که در رختکن تیم ملی هم چنددستگی ایجاد شده بود و یک‌دل نبودیم. همچنین در زمین در کار دفاعی خوب نبودیم، هیچ فلسفه و برنامه‌ای هم نداشتیم و نابود می‌شدیم.

وی افزود: من به مخالفان کی‌روش هم ایرادی نمی‌گیرم؛ چراکه هرکسی هم موافق دارد و هم مخالف. اما نظر من این است که در این مدت کم هیچ‌کس مثل کی‌روش شناخت کافی از تیم ملی و فوتبال ایران ندارد. به چه دلیلی ما باید به دور دوم جام‌جهانی برویم؟ به این دلیل که لیگ‌مان ورشکسته است یا به این دلیل که هر سال پنج ستاره به سطح اول فوتبال جهان تحویل می‌دهیم؟ یک طارمی را داریم که او هم ۳۰ سالش است دیگر چه کسی را داریم؟ الان چه کسی در سطح اول فوتبال جهان بازی می‌کند؟ حق پخش داریم؟ تلویزیون اینترنتی داریم؟ وقتی برنامه نداریم و ورشکسته هستیم چرا باید به دور دوم جام‌جهانی صعود کنیم؟

انتهای پیام /