کارلوس کی روش: برنامه من؟ بردن آمریکا، انگلیس و ولز و ۳ پیروزی!

عبارت ” ۳ پیروزی” کی روش آنهم در قطر یعنی اینکه من قصد دارم در قطر در برابر انگلیس، ولز و اسکاتلند به پیروزی دست یابم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نسبت به آخرین روزی که در برزیل و در طی جام جهانی ۲۰۱۴ یا در لبنان و یا حتی روی نیمکت تیم ملی در جام ملتهای آسیا، دیدمش شکسته تر، کم غرورتر و خوش برخوردتر شده است. شاید شکست ها، ناکامی ها، انتقادات و فشار وحشتناک کار در کلمبیا و مصر او را اینگونه و البته آرامتر و متفکر تر کرده است.

از تمرین که بیرون می آید به خبرنگاران و عکاسان بر می خورد، به آنها لبخند می زند و می پرسد، تمرین را چطور دید؟ برنامه شما برای قطر چیست و بعد بدون اینکه خیلی منتظر پاسخ خبرنگاران بماند خودش پاسخ می دهد. انگار با هدف و نیت قبلی این سئوال را با خبرنگاران مطرح می کند.
به گزارش نود پرس کارلوس کی روش بلادرنگ پس از طرح این سئوال، به خبرنگاران لبخند می زند و می گوید: ۳ پیروزی!

عبارت ” ۳ پیروزی” کی روش آنهم در قطر یعنی اینکه من قصد دارم در قطر در برابر انگلیس، ولز و اسکاتلند به پیروزی دست یابم.

شنیدن این عبارت و وعده بزرگ می تواند خیلی از مسئولان آمریکا و انگلیس نشین اما در ظاهر دشمن ایندو را شاد کند چرا که به نظر ما در نود پرس هدف اصلی از اخراج دراگان اسکوچیچ همین بوده است؛ شکستن شاخ آمریکا و کم کردن روی انگلیس و چه چیزی بهتر و رویایی تر از ۳ پیروزی و صعود به مرحله بعدی جام‌ جهانی برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران!

کارلوس کی روش قبلا در جام جهانی توانسته نیجریه و پرتغال را متوقف کند، مراکش پر ستاره را ببرد، آرژانتین را عذاب بدهد و برای اولین بار در طول تاریخ، ایران را در مرحله گروهی، ۴ امتیازی کند. باید منتظر ماند و دید آیا کارلوس می تواند به این وعده بزرگ خود جامه عمل بپوشاند یا این جمله تنها یک رجز در ابتدای یک نبرد بزرگ بوده است.

انتهای پیام/