سرجینیو دست: می خواهم میلان را برای فعال کردن بند خریدم متقاعد کنم

سرجینیو دست، مدافع راست آمریکایی میلان امروز در این باشگاه معارفه شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به گزارش وب سایت گل ایتالیا، سرجینیو دست که در آخرین روز نقل و انتقالات از بارسلونا به صورت قرضی و با بند خرید به میلان پیوست، امروز در کنفرانس خبری معارفه خود شرکت کرد. این بازیکن در این کنفرانس خبری گفت:

در قرارداد بین میلان و بارسلونا برای انتقال من، بند خریدی وجود دارد. در نتیجه بهترین عملکردم را در این تیم ارائه خواهم داد زیرا امیدوارم میلان مرا به صورت دائمی به خدمت بگیرد. می خواهم میلان را برای فعال کردن بند خریدم متقاعد کنم. معتقدم مدافعی با قابلیت بازی در پست های مختلف هستم که می توانم در سمت راست و چپ بازی کنم. فکر می کنم بهترین پست برای من بازی در نقش فولبک با ویژگی های هجومی است. در هر صورت سرمربی تصمیم خواهد گرفت.

سری آ لیگ متفاوتی است و اینجا می توانم بازیکن کامل تری شوم. باید روی بهبود مهارت های دفاعی ام تمرکز کنم. تغییر تیم و لیگ، فرصتی عالی برای رشد است. خوشحالم که اینجا هستم و صد درصد توانم را برای ماندن در این تیم می گذارم. بازی و سبک پیولی بسیار خوب است، به من اجازه می دهد بازی خود را به بهترین شکل ممکن رشد دهم. این فصل می تواند فرصتی برای من به منظور کمک به تیم، بهبود ویژگی های هجومی و دفاعی ام باشد.

انتهای پیام/