تدبیر کی‌روش؛ مسابقه در باشگاه، ریکاوری با تیم ملی

قرار شد کادر فنی و مدیریت تیم ملی با سرمربیان لیگ برتری مذاکره داشته باشند تا ۲ روزی که بازیکنان قصد دارند در باشگاه ریکاوری انجام دهند، در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سهیل مهدی، رییس کمیته سازمان لیگ گفت: با توجه به اینکه لژیونرها تنها یک هفته قبل از جام‌جهانی به تیم ملی ملحق می‌شوند قرار شد به غیر از هفته هفتم که روزهای نهم و دهم برگزار می‌شود، هفته هشتم تا یازدهم در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود و بازیکنان ملی پوش داخلی دو روز بعد از مسابقه‌ تیم‌شان در لیگ، در کمپ تیم ملی با کادر فنی برنامه ریکاوری و افزایش توان بدنی را انجام دهند و سه روز باقیمانده را به تمرینات باشگاهی‌شان ملحق شوند.

وی افزود: قرار شد کادر فنی و مدیریت تیم ملی با سرمربیان لیگ برتری مذاکره داشته باشند تا ۲ روزی که بازیکنان قصد دارند در باشگاه ریکاوری انجام دهند، در اختیار سرمربی تیم ملی باشند. با این حساب، کارلوس کی‌روش برنامه‌ای که پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ برای هم‌سطح کردن مرز آمادگی بازیکنان لیگ برتری با لژیونرها اجرا کرده بود را بار دیگر در فاصله باقی‌مانده تا جام جهانی اعمال می‌کند.

انتهای پیام /