علی محمدی: تاریخ کشتی فرنگی با نام محمد بنا گره خورده است

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: تاریخ کشتی فرنگی ایران با نام محمد بنا گره خورده است.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی محمدی مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: محمد بنا مرد بزرگ کشتی فرنگی ایران است و نام این مرد با تاریخ کشتی ایران و حتی کشتی جهان گره خورده است.
وی ادامه داد: بیشترین افتخارات کشتی فرنگی در 20 سال گذشته که شامل کسب 4 مدال طلای المپیک و چندین مدال طلا، نقره و برنز جهان بود با حضور محمد بنا کسب شد و نباید به واسطه ای اینکه نتایج قبل تکرار نشده است، این همه افتخارات را فراموش کرد.
محمدی تصریح کرد: البته آقای بنا خودش قصد رفتن داشت و از تیم ملی خداحافظی کرد تا راه برای نیروهای جوان باز شود و این از بزرگمنشی این مرد بزرگ است.
وی ادامه داد: اینکه یک کشتی گیر یا مربی برای مردم و کشورش سال ها افتخارآفرینی کرده و در یکجا آنطور که باید کار پیش برود، نرفته نباید کل افتخارات آن را زیر سئوال برد و همیشه باید قدردان زحمات بزرگان خود باشیم.
عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: شاید اگر یک بار دیگر همین مسابقات برگزار شود نتایج خیلی از کشتی ها طور دیگری رقم بخورد و در واقع در بلگراد بخت هم با کشتی گیران ما یار نبود و چندین کشتی گیر آماده ما به یک اتفاق یا اشتباه باختند.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا تجربیات گرانبهای محمد بنا می تواند کارگشای تیم های ملی کشتی در تمامی رده های سنی باشد و از همینجا از آقای بنا می خواهم که در کنار فدراسیون و تیم های ملی باشد.
انتهای پیام /