ناظر کنفدارسیون والیبال آسیا رسما عذرخواهی کرد

ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی از مشکلات ایجاد شده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در تور آزاد سامیلا عذرخواهی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیست و یکمین دوره تور آزاد والیبال ساحلی سامیلا از 30 شهریور تا سوم مهرماه در شهر سانخولای تایلند برگزار می‌شود، اما کریستادا پاناسری عضو و مسئول هماهنگی کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته فنی تور سامیلا به فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که به دلیل عدم هماهنگی فدراسیون تایلند با رئیس کمیته ساحلی آسیا و مسئولین برگزاری مسابقات درخصوص دریافت تاییدیه حضور تیم‌های ایران در این رقابت‌ها، ایرانی‌ها امکان شرکت در این مسابقات را ندارند.

ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی از مشکلات ایجاد شده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در تور آزاد سامیلا عذرخواهی کرد که متن کامل آن به قرار زیر است:

دکتر محمدرضا داورزنی
رئیس فدراسیون والیبال ایران

امیدوارم حال شما خوب باشد.

در خصوص دعوت فدراسیون والیبال تایلند از تیم‌های ایرانی برای شرکت در تور آزاد سامیلا، فدراسیون والیبال تایلند ضمن اذعان به خطای خود اعلام کرد که از ایران دعوت کردیم تا تیم‌های شرکت‌کننده بیشتری برای ارتقای مسابقات ساحلی تایلند داشته باشیم.
این مقررات ازسوی فدراسیون تایلند نقض شده است و برای سایر فدراسیون‌های شرکت کننده نیز غیرقابل قبول تلقی می‌شود. به همین دلیل در صورت شرکت تیم‌های ایرانی به‌رغم وجود اعتراض، مشکلات بیشتری به وجود خواهد آمد، بنابراین ضمن عذرخواهی با نهایت تاسف از تیم‌های ایرانی درخواست انصراف از این مسابقات را داریم.

فدراسیون والیبال تایلند به کرات اعلام می‌دارد که این واقعه در پی اشتباه فدراسیون والیبال تایلند رخ داده است و فدراسیون والیبال ایران در این امر مقصر نیست.

در راستای اعلام فدراسیون والیبال تایلند، تمامی هزینه‌های مرتبط با اسکان و بلیط پرواز همه اعضای ایرانی تا روز آخر مسابقات بر عهده میزبان خواهد بود. تیم‌های ایران میتوانند تا روز آخر مسابقه در هتل مسابقات اسکان داشته باشند و در سانخولا تمرین کنند.

از همراهی شما نهایت سپاسگزاری را دارم.

کریتسادا پاناسری
رئیس کمیته فنی

انتهای پیام  /