علیرضا اکبرپور: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است

استقلال همیشه و حتی در بدترین شرایط هم مدعی قهرمانی می‌باشد چون استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  اکبرپور درباره بازگشت کی‌روش گفت: به نظرم تغییر مثبتی بود چون کی‌روش شناخت کافی از بازیکنان دارد. انشاالله که کی‌روش بتواند اهدافی را که در نظر گرفته را عملی کند و تیم ملی از گروه خود صعود کند.

هافبک اسبق آبی‌ها درباره شرایط استقلال با ریکاردو ساپینتو گفت: بازی که استقلال در هفته ششم انجام داد یکی از بهترین بازی‌ها بود و توقعی که از استقلال می‌رود همین است. استقلال باید تیمی باشد که در زمین با تمام وجود حمله کند و نباید به حریفان باج بدهد. در بازی آخر دیدیم که انتقاداتی که در صحبت‌هایی که در هفته‌های پیش صورت می‌گرفت را به خوبی اصلاح کردند و بازی خوبی ارائه دادند. علاوه بر ۳ گلی که زدیم موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که شاید اگر بازیکنان کمی فداکاری می‌کردند استقلال می‌توانست تعداد گل‌های بیشتری هم بزند.
او ادامه داد: استقلال همیشه و حتی در بدترین شرایط هم مدعی قهرمانی می‌باشد چون استقلال است. تیمی است که دو بار قهرمان آسیا شده، همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و همیشه هم خواهد بود؛ استقلال تیمی است که تماشاگر خوبی دارد و حمایت می‌شود پس قطعا مدعی قهرمانی است. در این که استقلال مدعی است شکی نیست اما اگر بتوانند با همین شیوه در ادامه بازی کنند بسیار امیدوارکننده خواهد بود که این تیم بتواند در انتهای فصل به قهرمانی برسد.

انتهای پیام /