هری کین: نگران نباشید در جام جهانی جبران می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی انگلیس اعلام کرد که ناامیدی هواداران را پس از “هو” شدن در بازی با ایتالیا درک می‌کند و قول داد این تیم در جام جهانی جبران مافات کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از دیلی میل، هری کین، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس بعد از دیدار با ایتالیا گفت: من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم. در نهایت ما بر اساس جام جهانی قضاوت خواهیم شد. اگر تورنمنت موفقی داشته باشیم، مطمئن هستم مردم این نتایج را فراموش می‌کنند. فراموش نکنید تیم ما در حال رفتن به جام جهانی است. ما باید پیشرفت کنیم، این را می‌دانیم. هواداران همیشه عالی هستند و از ما حمایت می‌کنند. من می‌دانم که آن‌ها روز دوشنبه مقابل آلمان از ما حمایت خواهند کرد و فارغ از این که چه اتفاقی می‌افتد، همه درباره جام جهانی هیجان زده خواهند شد. امیدواریم بتوانیم در جام جهانی آن‌ها را سربلند کنیم.

وی افزود: قبل از این دوره فکر می‌کنم ما ۲۲ بازی بدون شکست داشتیم که یک رکورد بود و همه خوشحال و هیجان‌زده بودند و به درستی هم همین‌طور بود. در فوتبال، گاهی اوقات شما این لحظات را دارید که باید از آن درس بگیرید.

او در ادامه گفت: ما یک بازی دیگر داریم، یک بازی هیجان انگیز مقابل آلمان در ومبلی داریم که این دیدار همیشه یک بازی بزرگ است. ما باید مطمئن شویم که بهترین بازی خودمان را در این دیدار ارائه می‌دهیم.

گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس نیز گفت: ما در یک گروه واقعا قوی هستیم. همیشه باید با یکدیگر صادق باشیم. بازیکنان در نهایت کسانی هستند که در زمین حضور دارند و باید این مسئولیت را بر عهده بگیرند. ما می‌دانیم که باید بهتر عمل کنیم. فکر می‌کنم شخص مناسبی هستم که تیم را به مسابقات ببرم. فکر می‌کنم فرد مناسبی برای هدایت تیم در جام جهانی هستم.

ساوت گیت در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن است که انگلیس در زمان برگزاری جام جهانی بهتر خواهد شد یا خیر؟ گفت: بله، بدون شک.

انتهای پیام/