هندبال جام باشگاه‌های آسیا؛ دورخیز بانوان سپاهان برای مدال

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اعظم قینانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: حدود ۴۰ روز است که برنامه‌های آماده‌سازی تیم برای حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات در اصفهان آغاز کرده‌ایم و تیم از نظر آمادگی در شرایط بسیار خوب و استانداردی است.
وی گفت: باتوجه به این که لیگ برتر بانوان را ماه‌های آینده در پیش داریم، هندبالیست‌هایی که می‌توانستند در این دوره از جام باشگاه‌های آسیا ما را همراهی کنند را از دیگر تیم‌ها جذب کردیم.
نایب رئیس بانوان هیات هندبال استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: مریم یوسفی، آرزو محمدی، آرزو کیانی آرا، هانیه کریمی و الناز قاسمی بعنوان یار قرضی در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، تیم هندبال سپاهان را همراهی خواهند کرد.
قینانی گفت: حدود ۵ سال پیش تیم لارستان نخستین بار در تاریخ هندبال بانوان ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد و حال در سال ۱۴۰۱ تیم سپاهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور دومین بار در این پیکار‌ها که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهد کرد.
وی افزود: سطح کیفی این رقابت‌ها بسیار بالاست، نماینده کویت از چند یار خارجی دعوت به همکاری کرده است، تیم کره جنوبی و هند شرایط بسیار مناسب و متفاوتی دارند، همچنین از قزاقستان به عنوان میزبان ۲ تیم قدرتمند حاضر می‌شوند علاوه بر این کشور ازبکستان هم برای گرفتن عنوان در این دوره از رقابت‌های برنامه ریزی کرده است.
نایب رئیس بانوان هیات هندبال استان اصفهان در ادامه گفت: تیم هندبال سپاهان که در تاریخ ۲۸ ساله باشگاه نخستین بار در بخش بانوان به جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود به هیچ عنوان در برابر حریفان دست و پا بسته نیست، هندبالیست‌های این تیم با توجه به آنالیز کادرفنی برای هر رقیبی در جریان مسابقات برنامه دارند و باهدف برد در هر دیدار وارد زمین می‌شوند.
طبق اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا، پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا با دیدار فولاد مبارکه سپاهان و نماینده کره جنوبی آغاز خواهد شد. این رویداد با حضور ۷ تیم از کشور‌های قزاقستان (۲ تیم)، کره جنوبی، ازبکستان، هند، ایران و کویت به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.
برنامه کامل مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا:
شنبه نهم مهر:
فولاد مبارکه سپاهان- اس کی سوگرگلیدرز کره جنوبی ساعت ۱۴:۰۰
یکشنبه دهم مهر:
القرین کویت – فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۱۶:۰۰
دوشنبه یازدهم مهر:
فولاد مبارکه سپاهان – آلاتائو آرولاری قزاقستان ساعت ۱۶:۰۰
چهارشنبه سیزدهم مهر:
فولاد مبارکه سپاهان – ازبچکا ازبکستان ساعت ۱۸:۰۰
پنج شنبه ۱۴ مهر: استراحت
شنبه شانزدهم مهر:
تی اسپرت هند – فولاد مبارکه سپاهان ایران ساعت ۱۶:۰۰
یکشنبه هفدهم مهر:
آستان نور سلطان قزاقستان – فولاد مبارکه سپاهان ایران ساعت ۱۴:۰۰