راه دشواری که کی روش به آن اعتراف کرد

کارلوس کی روش در تازه ترین مصادحبه اش مدعی شد کار سختی در جام جهانی دارد و البته برای آماده سازی تیم نیاز به یک جادو دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کارلوس کی روش در مورد فرصت کم تا جام جهانی گفت: این چالش پیش روی من است و در این بازه زمانی کوتاه باید جادو کنم. باید از دانش و تجربیاتم و به خصوص از تعهد بازیکنانم و کمک فدراسیون استفاده کنم. شرایط به هر حال همین است و شکایتی هم ندارم. ما – در فاصله 17 روز مانده به آغاز جام جهانی – باید با آن دست بازیکنان‌مان که در لیگ ایران مشغول به بازی هستند، اردوی‌مان را آغاز کنیم و وقتی لژیونرهای‌مان از اروپا به جمع ما اضافه می‌شوند، تنها هفت روز برای آماده‌سازی خود پیش از مصاف با انگلیس وقت خواهیم داشت. پس از این همه سال کار در فوتبال حرفه‌ای، این دشوارترین چالشی است که تاکنون خدا پیش ‌روی من گذاشته است.

باید این را بگویم که من با بیشتر این بازیکنانی که در حال حاضر در ترکیب تیم ملی هستند به مدت سه، چهار یا شش سال کار کرده‌ام و با برخی از آنها حتی بیشتر از این. آنها حالا بازیکنان پخته‌تر و باتجربه‌تری هستند و برخی از این بازیکنان در سطح بالایی از فوتبال اروپا بازی می‌کنند. من آنها را می‌شناسم و وقتی چیزی می‌گویم، بازیکنان واکنشی از خود نشان می‌دهند که صادقانه باید بگویم انتظار چنین چیزی را در این مدت کوتاه و در این آماده‌سازی یک هفته‌ای نداشتم.

بازیکنان ما در بازی با اروگوئه نشان دادند که چقدر منظم و سازمان‌یافته هستند و این را با تعهد بالای خود اجرایی کردند. ایران تیمی است که هرگز در طول دوران زندگی‌ام فراموشش نخواهم کرد. من در طول دوران حرفه‌ای‌ام در کشورهای مختلف و با بازیکنان بزرگ زیادی کار کرده‌ام، اما هرگز بازیکنانی همچون بازیکنان ایران ندیده‌‌ام که چنین عملکردی را با چنین احساسی از خود ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/