شکایت بارسلونا از داوری دیدار مقابل اینتر به یوفا

در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه (C)، اینتر در جوزپه مه آتزا موفق شد با نتیجه 1-0 از سد بارسلونا بگذرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  اما این بازی خالی از حواشی نبوده و تصمیمات داور اسلوونیایی آن یعنی اسلاوکو وینچیچ به همراه (VAR)، جنجال‌های زیادی را به وجود آورده است. بارسایی‌ها اعتقاد دارد که رد شدن گل پدری در دقیقه 67 توسط (VAR) تصمیم اشتباهی بود و همچنین اعتقاد دارند در دقیقه 1+90 نیز که توپ در محوطه جریمه نراتزوری به دست دنزل دومفریس خورد، باید پنالتی به سود بارسلونا گرفته می‌شد اما این صحنی پس از بازبینی توسط (VAR) نیز، خطای پنالتی تشخیص داده نشد. جز این موارد، کاتالان‌ها معقتدند که هاکان چالهان اوعلو که در دقیقه 70 به دلیل خطای روی سرجیو بوسکتس کارت زرد دریافت کرد، باید با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج می‌شد. بیش‌تر بخوانید: جنجال داوری اینتر – بارسلونا؛ پل فن بوکل بازهم حق تیم ژاوی را خورد؟

حال به گزارش آاس، بارسلونا در مواجهه با تصمیمات داوری در بازی شب گذشته‌شان مقابل اینتر، احساس درماندگی می‌کند و به همین خاطر تصمیم دارد تا شکایت رسمی خود را به یوفا درباره قضاوت مشکوک در این بازی، ارائه دهد. «این یک دزدی بی شرمانه بود»، رختکن بلوگرانا پس از پایان بازی از شدت عصبانیت در معرض انفجار قرار داشت و زمانی که متوجه شدند داور (VAR) این بازی، در بازی مقابل بایرن مونیخ و عدم اعلام خطای پنالتی روی عثمان دمبله نیز نقش داشته است، عصبانی‌تر هم شدند. از همین جهت بارسلونا علاوه بر شکایتش، درخواست خواهد کرد تا پل فن بوکال دیگر نه در زمین و نه به عنوان داور (VAR)، قضاوت بازی‌های بارسلونا را بر عهده نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

ژاوی: لواندوفسکی نقش یک رهبر را در بارسلونا دارد
آمار شگفت انگیز لواندوفسکی با بارسلونا
نتیجه و خلاصه بازی مایورکا صفر – بارسلونا۱ +فیلم

انتهای پیام/