شمسايي: بازي برابر تايلند چالش جذابي خواهد بود

سرمربى تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس خبرى قبل از بازی نیمه نهایی ایران و تایلند با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، سرمربى تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس خبرى قبل از بازی نیمه نهایی ایران و تایلند گفت: از روز اول احساسم این بود که از جمع پنج تیم برتر آسیا که معمولا به مسابقات جام جهانی هم میروند، یکی از آن تیم‌ها در مرحله حذفی مسابقات آسیایی حذف می شود و آن تیم ویتنام بود. در حالیکه بعضی از تیم‌های حاضر در مسابقات می‌توانستند چالش جدیدی برای دیگر تیم‌ها باشند، ولی باز همان تیم‌هایی که همیشه برتر آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
وی ادامه داد: بازی پنجشنبه چالش بسیار جذابی خواهد بود، تایلند تیم بسیار خوبیست، ولی ما هم مثل تایلند در این بازی دنبال برنده شدن هستیم. سعی می کنیم روی تیم خودمان تمرکز کنیم و تیم خوب تایلند را هم خوب آنالیز کنیم.
شمسایی در خصوص سوال سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا که پرسید آیا در این بازی هم به دنبال زدن گل‌های زیاد هستید عنوان کرد: بازی فردا متفاوت خواهد بود. ما می‌خواهیم بازی را کنترل کنیم. هدف ما زدن گل‌های زیاد نیست، اما از آنجا که می‌خواهیم به فینال برسیم می‌خواهیم بازی را کنترل کنیم. ما در این بازی نمی‌خواهیم هیج اشتباهی داشته باشیم. چونکه این بازی برای رسیدن به فینال است.

بیشتر بخوانید:

تایلندی ها حریف فوتسال ایران در نیمه نهایی
فوتسال جام ملتهای آسیا| حذف تیم هاشم زاده با شکست مقابل ژاپن
واکنش جالب AFC به صعود فوتسال/ایران یک قدم به دفاع از تاج خود نزدیکتر…

انتهای پیام/