مهاجری:‌ امیدوارم قضاوت داور روی نتیجه بازی تأثیر نداشته باشد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا بازی مهمی برابر گل‌گهر داریم و این بازی از نظر نتیجه برای ما بسیار مهم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:‌

فردا بازی بسیار مهمی برابر تیم گل‌گهر داریم و این بازی از نظر نتیجه برای ما بسیار حائز اهمیت است. گل‌گهر تیم بسیار خوبی است. در این چند سال از نظر مدیریتی به ثبات بسیار خوبی رسیده است و اهدافی را که برای خود ترسیم کرده است در حال رخ دادن است. ما برابر نساجی شکست بدی را داشتیم و باید در بازی فردا این شکست را جبران کنیم، اما به شرطی که قضاوت بازی به نوعی باشد که بعد از بازی در مورد داوری حرف نزنیم. در هفته‌های گذشته از نظر داوری ضرر کردیم هر چند تیم‌هایی هم که برابر ما به پیروزی رسیدند لایق پیروزی بودند و ما باید ساختار تیم‌مان را هم درست کنیم. نساجی امروز را با نساجی سه سال گذشته که من سرمربی آن بودم قابل مقایسه نیست. آنها با یک دوراندیشی و هدف‌گذاری مناسب امروز همه چیز در اختیار دارند و برنامه‌ریزی خوبی هم برای بازی‌های خود انجام داده‌اند.

وی افزود:

تیم ما هم یک تیم نفتی است و باید بگونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم با سایر تیم‌ها رقابت کنیم. من بارها با مسؤولان در این خصوص که باید به عنوان نماینده آبادان شرایط ما فراهم و خوب باشد صحبت کرده‌ام. امروز هم می‌گویم تا دیر نشده مسؤولان شهری هم باید به کمک تیم نفت مسجدسلیمان بیایند. مخصوصا طالقانی که امروز متولی فوتبال استان است باید توجه بیشتری به نفت مسجدسلیمان کند تا بتوانیم نتایج خوبی را در ادامه فصل به دست بیاوریم.

مهاجری در خصوص کسب پیروزی در بازی‌های آینده گفت:

برای رسیدن به پیروزی باید همه عوامل دست به دست هم دهند در واقع یک پیروزی تنها با عملکرد بازیکنان به دست نمی‌آید و همه باید دست به دست هم دهیم تا هم فوتبال خوبی را شاهد باشیم و هم پیروزی خوبی را به دست بیاوریم. اگر من امروز درباره داوری صحبت می‌کنم به دلیل این است که در بازی گذشته اشتباهات داوری تأثیرگذار بود و باعث شد تا نتیجه بازی را واگذار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد:‌

ما برای بازی با گل‌گهر تمام نفرات را در اختیار داریم و تنها محمد‌ کرم حسینی است که به دلیل مصدومیت نتوانست به این بازی برسد. باز هم می‌گویم امیدوارم شاهد اشتباهات داوری نباشیم تا یک بازی بسیاری خوبی را از هر دو تیم در زمین ببینیم.

انتهای پیام/