روایت کاپیتان سابق استقلال از بازگشت کی‌روش تا امتیاز ایران در جام جهانی

ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه الوکره از آمادگی قطر برای مسابقات جام جهانی گفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ امید ابراهیمی یکی از لژیونرهای ملی پوش کشورمان در لیگ ستارگان در مصاحبه با سایت باشگاه الوکره به تمجید از میزبانی این کشور در مسابقات جام جهانی 2022 پرداخت.

ابراهیمی در مصاحبه با باشگاه الوکره، گفت: من با توجه به تجربیاتی که در فوتبال کشور قطر به عنوان لژیونر در باشگاه الوکره و الاهلی در گذشته داشتم و همچنین با توجه به تجربه حضورم در این کشور به همراه باشگاه های ایرانی و تیم ملی کشورمان در مسابقات مختلف به ساز و کار قطری ها اعتماد کامل دارم.

وی افزود: قطر در چند سال گذشته چالش های بزرگی را تجربه کرد و در طی این سال ها موفقیت های زیادی کسب کرد. خدمت دوحه در ایام کرونا به فوتبال آسیا و میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شرایط بحرانی کرونا بزرگ ترین دلیل موفقیت این کشور است. همچنین میزبانی این کشور از جام باشگاه های جهان و جام کشورهای عربی دلیل دیگری از آمادگی این کشور برای رسیدن به اهداف تعیین شده در جام جهانی 2022 است.

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: من شخصاً به کشور قطر احساس خاصی دارم زیرا نزدیک به پنج سال است که در این کشور زندگی می کنم و در این مدت در باشگاه الاهلی و پس از آن به باشگاه الوکره نقل مکان کردم. بنابراین روابط و دوستی خوبی با هواداران قطری و مسئولان فوتبال این کشور دارم.

امید ابراهیمی درباره آمادگی ایران برای جام جهانی، گفت: بسیار خوشحالم که در این دوره مهم به اردوی تیم ملی کشورم بازگشتم که شاهد تدارک جدی برای مسابقات جام جهانی هستیم. من خوش شانس هستم که زیرنظر کارلوس کی روش می توانم در تیم ملی حضور داشته باشم و با همکاری دیگر بازیکنان برای کسب نتایج مطلوب تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تجربیات دوستانه اخیری که در ایام فیفا دی داشتیم به دلیل حضور خوبمان در بازی های دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال که در اولین دیدار مقابل اروگوئه با یک گل  پیروز شدیم باعث شد سقف بلندپروازی هایمان را بالا ببرد. در بازی دوم مقابل سنگال به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادیم.

ابراهیمی درباره گروه ایران در جام جهانی 2022 گفت: می دانیم که رقابت در گروه B که شامل انگلیس، آمریکا و ولز می شود به دلیل قدرت این تیم ها چقدر سخت است، اما ما عزم خود را جزم کردیم و همچنین بیش از یک ویژگی مثبت داریم که می تواند برتری ما را مقابل رقبا به ارمغان بیاورد.

هافبک سابق استقلال درباره دو امتیاز ایران در جام جهانی 2022 گفت: امتیاز اول ما این است که ما در اینجا هواداران زیادی داریم، چه از طرف هواداران قطری که اکثر بازیکنان ما را به خوبی می شناسند و چه از طرف هواداران ایرانی که در قطر زیاد هستند. دومین امتیاز ما این است که اکثر بازیکنان ما ورزشگاه های قطر و جو دوحه را تا حد زیادی می شناسند.

بیشتر بخوانید:

توافق کی‌روش و ساپینتو بر سر ملی پوشان استقلال
رضاوند: سعی دارند حق استقلال را بخورند
رابط: می دانستم در لیست مازاد استقلال هستم

 

انتهای پیام/