باکس 1-1 سلتیکس / طوفان میلواکی با یانیس در کوارتر سوم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار دوم نیمه نهایی کنفرانس شرق دیشب بین میلواکی باکس و بوستون سلتیکس برگزار گردید و به پیروزی باکس با نتیجه 102-123 انجامید تا دو تیم تا این مرحله 1-1 مساوی شوند.  

یانیس آنته توکومپو با 29 امتیاز که 15 امتیاز آن را تنها در کوارتر سوم به دست آورد، 10 ریباند و 4 پاس گل بازی موثری را ارائه داد. او با چهار پرتاب آزاد، دو شوت سه امتیازی و یک لی آپ به موقع که همگی بسیار تماشایی بودند بسیار مورد توجه قرار گرفت و با تشویق حاضرین از سالن خارج شد. یانیس در دیدار اول نیمه نهایی که یکشنبه برگزار شد همواره در منطقه رنگی در محاصره مدافعان بوستون بود و از 21 شوت توانست تنها 7 شوت را در سبد جای دهد.

رقابت دو تیم در نیمه اول یکنواخت و نزدیک به هم بود و تنها با اختلاف 4 امتیاز 55-59 به سود میلواکی پایان یافت. کریس میدلتون با کسب 20 امتیاز از 28 امتیازش در نیمه اول تا حدی از رخوت و یکنواختی نیمه اول کاست.

در کوارتر سوم با بازی طوفانی میلواکی، شرایط تغییر کرد و این تیم با کسب امتیازات متوالی در 7 دقیقه آخر کوارتر، بازی چشم نوازی را به نمایش گذاشت و این کوارتر را 18-39 برد تا با نتیجه 73-98 و اختلاف چشمگیر 25 امتیازی وارد کوارتر چهارم شود. 6 امتیاز آخر کوارتر سوم از سوی اریک بلدسو به دست آمد. او با شوت های سه امتیازی خود 21 امتیاز به میلواکی افزود تا این تیم در مجموع با کسب 20 پرتاب سه امتیازی در دیدار نیمه نهایی یک رکورد به ثبت برساند.

در کوارتر چهارم میلواکی برتری را به 30 امتیاز نیز رساند. سلتیکس با از دست دادن شوت های متعدد و و توپ لو دادن های پیاپی کار را برای باکس هموار کرد و به باخت تن در داد.

دیدار سوم این دو تیم ساعات اولیه صبح شنبه در بوستون برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای