ستاره بسکتبال پورتوریکو: بازی با ایران برای شروع جام‌جهانی بسیار مهم است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  تیم ملی بسکتبال پورتوریکو که یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2019 محسوب می‌شود تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کرده است.

سایت جام جهانی در گزارشی به شرایط این تیم پرداخته و صحبت‌هایی را با گیلبرتکلاول بازیکن 30 ساله و تاثیرگذار آنها داشته است.

پورتوریکو در سه دوره اخیری که در جام جهانی شرکت کرده نتوانسته به دور دوم صعود کند و بازی های نخست خود را واگذار کرده است. آنها در این دوره به دنبال نمایش خوب هستند و بازی نخست این تیم مقابل ایران در شهر گرانگژو خواهد بود.

کلاول می‌گوید:

باید به بهترین نحو مسابقات را آغاز کنیم و 100 درصد آماده باشیم، چون یک بازی مهم خواهد بود. اگر در چنین مسابقاتی مانند جام جهانی،کار را با پیروزی را شروع کنید ، اعتماد به نفس کسب می‌کنید و در یک شرایط خوب قرار می‌گیرید.

وی در مورد دیدار با ایران گفت:

ایران حریف مستقیم ما برای صعود به دور بعد است و ام می خواهیم با پیروزی به عنوان یکی از دو تیم به دور بعد راه پیدا کنیم.

ستاره پورتوریکو می گوید:

ما به دنبال جنگیدن هستیم و نمی خواهیم که بعد از یک هفته به خانه برگردیم. ما تمام انرژی خود را برای این پیراهن ، برای مردم خود به کار می‌بندیم و تلاش خوبی خواهیم داشت تا آنها به ما افتخار کنند. ما به نمایندگی از پورتوریکو و هموطنان‌مان راهی چین خواهیم شد. من احساس خیلی عالی برای این رقابت‌ها دارم و برای شروع مسابقات هیجان زده‌هستم.

ایران، پورتوریکو، اسپانیا و تونس در گروه C با هم همگروه هستند.

منبع: فارس