آخرین حواشی از دیدار نامشخص جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و نایب قهرمانی سپاهان؛ این دو تیم حالا باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند. ظاهرا قرار نیست رقابت این دو تمام شود و «ال‌کلاسیکوی ایران» حالاحالاها باید با حاشیه و جنجال دنبال شود.

یکی از اصلی ترین حواشی مطرح شده پیش از دیدار نیمه نهایی حذفی بحث تقسیم سکوهای ورزشگاه نقش جهان است که سپاهانی ها عقیده دارند باید طبق روال گذشته 90 به 10 به سود میزبان باشد اما سازمان لیگ اعلام کرده طبق مصوب این سازمان تیم میهمان می تواند 50 درصد سکوهای ورزشگاه میزبان در تسخیر خود در آورد.

سپاهانی ها اما عقیده دارند چنین مصوبه ای وجود خارجی ندارد و به انها اصلا ابلاغ نشده اما سازمان لیگ می گوید به تمامی باشگاه های حاضر در جام حذفی ابلاغ کرده است.

کار تا جایی بیخ پیدا کرد که تابش مدیرعامل زردپوشان اصفهانی اعلام کرد در صورت اینکه ظرفیت ورزشگاه را 50 50 در نظر بگیرند برای جلوگیری از تنش روی سکوها از جام حذفی کناره گیری خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس اما اعلام کرده تابع نظر سازمان لیگ و قانون است و وارد چنین بازی هایی که توسط سپاهان به حاشیه کشیده شده نمی شود!

به نقل از یک منبع آگاه دلیل اینکه این مصوبه در سایت سازمان لیگ منتشر نمی شود ایرادات اساسنامه ای است که هنوز برطرف نشده اما همین منبع آگاه می گوید قانون 50 درصد تماشاگر میهمان در ورزشگاه میزبان قطعا تصویب و به باشگاه ها ابلاغ شده است.

باید دید در فاصله سه روز تا برگزاری این مسابقه سرنوشت حاشیه ایجاد شده چطور پیش خواهد رفت.

خبرنگار: سپهر خرمی